opdrachten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb me al te pletter gezocht maar vind nergens een oplossing voor mijn "probleem". Ik heb een Iphone 13 met een eSim ( ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opdrachten
Hallo,
Ik heb me al te pletter gezocht maar vind nergens een oplossing voor mijn "probleem". Ik heb een Iphone 13 met een eSim ( persoonlijke lijn) en fysieke sim ( zakelijke lijn) en zou via de opdrachten app volgende zaken willen uitvoeren: Wanneer ik een widget bedien zou mijn zakelijke lijn moeten doorgeschakeld worden naar het telefoonnr van mijn collega zodat wanneer ik in vergadering ben of dergelijke ik met 1 knop mijn lijn kan doorschakelen ( of uitschakelen). Manueel lukt het uiteraard via instellingen / telefoon/doorschakelen/zakelijke lijn , dan telefoonnr handmatig ingeven ( waarom je hier niet je contacten kan raadplegen is onbegrijpelijk) maar wil het dus geautomatiseerd. Wie kan me helpen? Op voorhand mijn dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Locatiebepaling Opdrachten | callous | iPhone algemeen | 0 | 08-06-23 14:15 |
IOS 13.1.2 geen NFC in Opdrachten | Jimbeam | iPhone algemeen | 0 | 18-10-19 17:53 |
Opdrachten automatisering | IvoBo | iPhone Apps | 1 | 07-10-19 22:08 |
iOS 12 - Opdrachten | Gonus | iPhone Apps | 3 | 26-09-18 18:16 |
|
|