//

iOS 12 - Opdrachten

iOS 12 - Opdrachten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het installeren van iOS 12 ben ik erg benieuwd naar de Opdrachten app. Ik heb er al eventjes in zitten neuzen en ik denk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-18, 09:23
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard iOS 12 - Opdrachten

Na het installeren van iOS 12 ben ik erg benieuwd naar de Opdrachten app.
Ik heb er al eventjes in zitten neuzen en ik denk dat er aardig wat leuke mogelijkheden in zitten.

Zijn er al mensen die handige opdrachten hebben gecreëerd en die ze hier willen delen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-18, 11:48
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Ik heb er een paar gemaakt, maar ze zijn nog niet klaar om echt te delen, maar ik kan ze wel beschrijven.

"morning": Siri leest mijn agenda van het werk voor, haalt via RSS de drie nieuwste hoofditems van het nieuws op en leest ze voor en begint dan playlist te spelen.

Stappen zijn: tekst, lees tekst uit, zoek agenda-activiteiten Waar, Spreek tekst uit, Tekst , Spreek Tekst uit, Hall onderdelen op uit RSS-kanaal, Spreek tekst uit, Haal afspeellijst op, speel muziek af.

De "tekst, spreek tekst uit"-stukjes zijn manuele tekst om het beetje aan te kleden. Ik heb bijv "dit zijn de hoofdpunten", voor het nieuws wordt voorgelezen, anders is het zo droog ;-)

Heb er ook eentje als ik in de auto stap na m'n werk. Die stuurt sms naar m'n vriendin om te zeggen wanneer ik thuis ben, start Waze, leest mijn agenda voor voor de rest van de avond voor en zet dan muziek op.

Ben er nog volop mee aan het spelen ;-)
  #3  
Oud 26-09-18, 09:10
Glotter Glotter is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 115
Standaard

Zeer interessant.
Deze app had ik niet opgemerkt.
Ik heb ze inmiddels gedownload en een beetje mee gespeeld.
  #4  
Oud 26-09-18, 17:16
pennydehaan pennydehaan is offline
• iOS 11.3
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 140
Standaard

Ik geef yogales en heb een shortcut gemaakt voor m’n les.
-zet niet storen aan
-start album
-maak een notitie in Calendar
-schrijf 1 uur yoga in gezondheidsapp

Graag zou ik nog willen toevoegen, maak activiteit in agenda als het dinsdag of vrijdag is, anders maak geen activiteit.

En het zou ook mooi zijn om de yoga workout te starten i.p.v. een uur in de gezondheidsapp te zetten, aangezien ik een watch heb.

Ook werkt het alleen met Siri op de phone, Siri op de watch kent de opdracht niet...

Als iemand ideeën heeft, hou ik me aanbevolen!!
Reageren

Labels
ios 12, opdrachten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe heet deze app? Houten kubus met opdrachten Krakpad iPhone Games 1 02-09-13 20:35
Zoek opdrachten Youtube sorteren op o.a datum. puto iPhone Apps 2 01-11-10 15:47
Ervaring Spraak opdrachten 3GS gserban iPhone algemeen 8 28-10-09 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.