Hoe heet deze app? Houten kubus met opdrachten discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar de naam van een app. In deze app is gebruik gemaakt van prachtige grafische vormgeving. Het doel van het spel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe heet deze app? Houten kubus met opdrachten
Ik ben op zoek naar de naam van een app.
In deze app is gebruik gemaakt van prachtige grafische vormgeving. Het doel van het spel is een houten kubus open maken door allemaal opdrachten te zoeken op de kubus en deze op te lossen. Zo moet je bijvoorbeeld luikjes openen, gereedschap vinden, geheime codes vinden en spullen zoals een klok in elkaar zetten. Wie helpt me aan de naam van deze prachtige app? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op ipad: the room
|
Labels |
app, game, grafisch, ipad, zoek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze app | played | iPad Apps | 2 | 01-04-13 09:22 |
Hoe heet deze app (vegen over toetsenbord) | Jatoch | Jailbreak apps en thema's | 5 | 28-05-12 22:41 |
hoe heet deze cydia app/theme | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 4 | 01-01-11 19:14 |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
|
|