candy crush help !! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Candy crush vond ik een super game leuk tijdverdrijf spelletje. Maar sinds een aantal weken synchroniseerd de app niet goed meer. Ik krijg mijn berichten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
candy crush help !!
Candy crush vond ik een super game leuk tijdverdrijf spelletje.
Maar sinds een aantal weken synchroniseerd de app niet goed meer. Ik krijg mijn berichten niet binnen hij laad mijn vrienden niet dus kan geen levens vragen of verzenden. Dit maakt t spelen een stuk minder leuk. En ik vraag me af hoe dat zo kan... mijn vriend heeft namelijk precies de zelfde telefoon En die doet het wel.gewoon !Ik heb de app meerdere keren opnieuw geïnstalleerd maar het hielp niks. Hij zegt wel dat ie gewoon verbonden is met facebook ...*Je ziet dat hij constant aan t proberen is verbinding te maken maar er komt steeds een rood kruisje doorheen heel kort maar wel zichtbaar.Kan iemand me helpen ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
je gaat naar Facebook App > accountinstellingen >Apps & website > en kijken of Candy Crush Saga nog interactief is met je account? Levens vragen hoeft ook niet meer want daar helpt dit korte filmpje bij (1-2min) Candy Crush Saga - cheat - How to get extra / unlimited lives - YouTube |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Candy Crash | bkitzen | iPhone Games | 0 | 21-11-12 18:44 |
|
|