Hoe heet deze cydia app? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ik zag in een youtube filmpje dat iemand in zijn onder dock zijn apps anders heeft staan zie dit filmpje: YouTube - Lock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe heet deze cydia app?
Beste forummers,
Ik zag in een youtube filmpje dat iemand in zijn onder dock zijn apps anders heeft staan zie dit filmpje: YouTube - Lock iPhone Applications Using Lockdown hoe doet die dat met welke app? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In iTunes heet deze interface Coverflow.
Voor je dock heet het.... Dockflow! Dockflow: CoverFlow-effect voor de iPhone-dock (Cydia) - iPhone - iPhoneclub.nl Good luck |
|
|||
|
|||
thanks man
|
|
|||
|
|||
Om geen nieuwe topic te beginnen vraag ik het even hier. Ik heb net men iphone 4 gejailbreaked en ik kan me een artikel herinneren waar iphoneclub liet zien dat er ook mooie "startschermen (scherm wnnr je unlocked)" bestaan. Het was een iets of wat design scherm in zwart-wit.
Ik heb al zitten zoeken in de search van iphoneclub maar ik vind het maar niet. Iemand een idee wat ik bedoel? En iemand die het kan terug vinden ? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Typophone: pure schoonheid op je lockscreen (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl Groeten, |
|
|||
|
|||
Jep, waarvoor dank Eduardo!
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan Connors!
Heb hem zelf ook, hij is echt heel mooi! Weet alleen niet of je BiteSMS gebruikt? Zo ja dan krijg je wel "slide to view" door de unlock tekst te zien, maar ook dit is weg te halen! Iets verder naar beneden in dit forum staat ook een vraag mbt dit thema. En daar staat ook bij hoe je het weg krijgt! Succes en veel plezier ermee! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt nodig - Typophone 4 - Lockscreen Clock Hide - Slide to Unlock Killer (Daar moet je een source voor toevoegen eerst in Cydia.) De source is: cydia.Touch-mania.com. Deze source is Duits en om deze te activeren moet je in Winterboard “EntriegelKiller” activeren. Nou moet het lukken! Succes! Groeten, Laatst gewijzigd door Eduardo; 22-10-10 om 09:24. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? | bruut | iPhone Apps | 988 | 23-10-19 23:05 |
hoe heet deze cydia app/theme | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 4 | 01-01-11 19:14 |
bestaat deze cydia app | ipodtouchking | Jailbreak apps en thema's | 12 | 07-11-10 15:18 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Hoe heet deze kloon? Ziet er érg echt uit | MacorgaZ | iPhone algemeen | 5 | 09-07-09 14:19 |
|
|