Hoe heet deze kloon? Ziet er érg echt uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand toevallig een idee hoe deze kloon heet? Het lijken dezelfde te zijn, beide erg goed gekloond, zonder rare tekstjes, namen of extra knoppen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe heet deze kloon? Ziet er érg echt uit
Heeft iemand toevallig een idee hoe deze kloon heet?
Het lijken dezelfde te zijn, beide erg goed gekloond, zonder rare tekstjes, namen of extra knoppen. Marktplaats.nl > Simlock vrij! Apple 3G iPhone 16G clone - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone De zwarte kloon (met microSD-geheugen) Marktplaats.nl > Iphone clone 3G Wit - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone De witte kloon (met USB-aansluiting) Backup van de foto's: http://img142.imageshack.us/img142/5209/icloneph2.jpg Laatst gewijzigd door MacorgaZ; 03-01-09 om 00:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is zou me er niet eens druk om willen maken. Ga gewoon voor het echte werk en koop een echte iPhone 3G
|
||||
|
||||
Misschien het dubbele betalen, maar dan heb je wel een echte ipv deze lelijke nepperd.
|
|||
|
|||
Dat doe ik ook, even Macworld afwachten en hopen op een kleine prijsverlaging o.i.d. (iPhone nano is juist het tegenovergestelde van wat ik wil), en daarna een echte iPhone 3G kopen.
Toch ziet deze kloon er wel echt vet uit, maar voor de rest kan ik hier niks over vinden. |
|
||||
|
||||
Dat is de Ciphone 3g
|
|
|||
|
|||
Hij lijkt dan wel echt, maar daar heb je dan nog niks aan.
Het gaat er ook juist om dat de échte iPhone zo lekker snel en goed werkt. Ook heb je met een neppe iPhone niks aan Aplicaties en iTunes etc. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe heet deze cydia app/theme | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 4 | 01-01-11 19:14 |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Deze ziet er wel leuk uit als hij uitkomt : | dendirk | iPhone Apps | 4 | 12-09-09 13:29 |
Hoe ziet jouw iPhone er uit? | Jeroen | iPhone algemeen | 28 | 11-10-07 18:09 |
|
|