Hoe ziet jouw iPhone er uit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Post hier je foto van je iPhone! Hier is mijn iPhone! niet veel speciaals alleen iTunes Swap...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe ziet jouw iPhone er uit?
Post hier je foto van je iPhone!
Hier is mijn iPhone! niet veel speciaals alleen iTunes Swap Laatst gewijzigd door iCulture; 19-09-07 om 21:01. Reden: (sorry, ging even mis met plaatje) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
moet dit echt Jeroen. een man die al zo lang wacht nog extra doen verlangen naar dat ene pakje
|
|
||||
|
||||
vol verwachting klopt ons hart
maar hij is wel heel mooi dat moet ik toegeven.
----IK WIL M OOK!!!!!---- ps. het lijkt net sinterklaas (stinkende kees) voor velen
|
|||
|
|||
hahah ja dat had ik ook! was echt blij toen het pakketje er dan eindelijk was na al die dagen bij de douane
|
|
||||
|
||||
ik verbaas me steeds weer hoe goed het scherm overkomt op foto. Als je een foto neemt van het scherm van mn sony ericsson k750i zie je steeds die pixels en de kleuren komen niet over. hier is dit precies veel beter
oh ja, die weather applicatie, kan je die ook niet instellen op graden celcius? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Peter
Het weer programma is gewoon in te stellen op Celsius. En hij herkent gewoon me woonplaats en dat is een dorpje van 3000 inwoners. @Yorick Z'n 10 dagen... |
|
||||
|
||||
Moet dit nou? Nu wordt het wachten nog ondraagelijke
|
|||
|
|||
Ligt het nu aan mij of ziet elke iPhone er hetzelfde uit
@TS: Hele mooie foto die je gemaakt hebt!!! |
|
||||
|
||||
Ik vroeg me eigenlijk nog af hoelang de standby & gespreks tijd van de iPhone is?
Dus hoevaak laad je het apparaat in de praktijk op? |
|
||||
|
||||
Ok dan moet ik ook maar ff pestten
Hier de mijne, lekkere wijf op mijn wallpaper is mijn vriendin en let ook ff op het feit dat mijn nederlandse orange pre-paykaart hier (in de USA) op AT&T roamt.. ohhh de ironie. (Hoe maak je zo'n miniatuur-plaatje?) Laatst gewijzigd door Smaus; 20-09-07 om 10:56. |
|
||||
|
||||
Toevoegen als bijlage sjowol
|
|
|||
|
|||
waar zie ik die bijlage?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of diegene die er nu nog geen 1 kunnen kopen
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
mijn foto's
Naar aanleiding van de vraag van enkele forumgebruikers post ik hier ook wat foto's van mijn iPhone
1.hier naast een aluminium iPod nano (4gig) en naast mijn MacBook Pro 2.hier met scherm aan (zoals je ziet linksboven BEL Proximus: waarvoor dank aan Maikel om me te helpen bij het unlocken) 3.hier zie je het zeer lichte verschil in hellingsgraad wanneer de iPod respectievelijk iPhone in hun dock zijn geplaatst. 4.hier de diktevergelijking tussen de nano en de iPhone 5. en nog eens naast de nano mochten er nog foto's zijn van de iPhone die je graag eens had gezien mag je me dit altijd vragen. Maar ik denk dat er op internet al wel heel veel foto's staan. Groeten, Peter |
|
||||
|
||||
wat zijn al die andere mac producten eigenlijk lelijk he?!
heb ik toch liever een alienware laptop en een creative mediaplayert (sorry ik kan het nog niet laten ik ben en blijf een windhoos/linux man in hart en nieren maarja die iphone is wel een fijne gadget hoor) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wallpaper gekozen, maar verschijnt niet, blijft op de standdaardinstelling staan(zwart dus) heeft iemand dit ook gehad??
|
|
||||
|
||||
ff herstarten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ziet jouw ideale iPhone eruit? | Kevin | iPhone algemeen | 22 | 01-11-13 15:09 |
Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? | nms | Chat en geruchten | 231 | 25-10-11 16:57 |
Hoe vol staat jouw iphone? | Momentum | Chat en geruchten | 41 | 22-06-10 23:30 |
Hoe snel is jouw Iphone 3G bekrast? | polowater | iPhone algemeen | 24 | 25-01-10 21:18 |
Hoe heet deze kloon? Ziet er érg echt uit | MacorgaZ | iPhone algemeen | 5 | 09-07-09 14:19 |
|
|