Hoe ziet jouw iPhone er uit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) helpt niet.. blijft zwarte ondergrond onder de pictogrammen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
helpt niet.. blijft zwarte ondergrond onder de pictogrammen...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wil je dit wel, moet je summerboard even installeren. |
|
||||
|
||||
De wallpaper houdt in dat je de afbeelding kunt kiezen die wordt getoond wanneer de iphone uit de sleep-modus wordt gehaald met met de home- of de powerknop. De achtergrond bij de iconen is daarmee niet in te stellen. Mocht je dat willen dan moeten je zoeken op springboard of thema's...
1 min te laat Laatst gewijzigd door tescione; 04-10-07 om 17:48. Reden: vraag is al beantwoord |
|
|||
|
|||
dank jongens, probleem opgelost...je moet het maar weten!
|
|
|||
|
|||
Iphone
wouw, heb gisteren mij Iphone opgehaald in Belgie ( simlockvrij ) , werkt echt super, geen probleem met mijn KPN abonnement.... heb nog nooit zo een perfecte telefoon.. pardon ( IPHONE )... gezien.. ik ben er helemaal weg van..
|
|
||||
|
||||
Ik heb 2 leuke combi's van mijn startmenu bijgevoegd.
|
|
|||
|
|||
hoe krijg je de voice mail aan het werken ? als iemand een bericht achterlaat dan krijg ik hier geen melding van en ook als ik op de voicemail knop druk dan gebeurt er niets ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik hou wel van de 'touch' plugin voor summerboard. je dock wordt dan gespiegeld, net als bij de iPod touch (sorry maar bij gebrek aan een goede camera heb ik mn iSight gebruikt) spijtig dat ik mn Sony Ericsson k750i niet meer opgestart krijg zonder sim erin anders kon ik daarmee foto's nemen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ziet jouw ideale iPhone eruit? | Kevin | iPhone algemeen | 22 | 01-11-13 15:09 |
Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? | nms | Chat en geruchten | 231 | 25-10-11 16:57 |
Hoe vol staat jouw iphone? | Momentum | Chat en geruchten | 41 | 22-06-10 23:30 |
Hoe snel is jouw Iphone 3G bekrast? | polowater | iPhone algemeen | 24 | 25-01-10 21:18 |
Hoe heet deze kloon? Ziet er érg echt uit | MacorgaZ | iPhone algemeen | 5 | 09-07-09 14:19 |
|
|