bestaat deze cydia app discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen! Bestaat er een cydia app dat die automatisch wifi uitzet als je hem uit zet (op dat slotje) dat knopje bovenop dus Alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestaat deze cydia app
Hallo mensen!
Bestaat er een cydia app dat die automatisch Wi-Fi uitzet als je hem uit zet (op dat slotje) dat knopje bovenop dus Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben ik niet tegen gekomen, maar wanneer je SBSettings, ook via Cydia, installeer kun je door op de bovenbalk te swipen Wi-Fi en nog vele andere dingen aan en uit zetten.
|
|||
|
|||
ja die heb ik al gezien maar vond ik niks, wil hem graag automatisch hebben als ik hem lock
|
|
||||
|
||||
iControl ($4,99)
|
|
|||
|
|||
thx!!
maar moet je daar voor betalen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
maar een vriend van me had hem gratis
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat is niet zo slim van hem, kan die daarvoor gepakt worden door de politie? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oke xD
iniedergeval bedankt ik koop hem ff Heb er wel wat problemen mee. Ik krijg steeds als ik me iPod aanzet deze melding: *Yfrog Photo : yfrog.com/jtmrjkj - Shared by jordywos Hoe kan ik dit oplossen? iemand een oplossing hoe ik dit probleem kan verhelpen? Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-11-10 om 15:12. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
||||
|
||||
Citaat:
En zo niet: illegaal verkregen software ondersteunen wij hier niet! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
bestaat deze app? | JapieHendriks | iPhone Apps | 4 | 15-10-10 02:13 |
Bestaat deze tweak? | Mr_Alex | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-09-10 11:29 |
Bestaat deze app ? | Cedric_iphone | Jailbreak apps en thema's | 7 | 01-06-08 20:23 |
|
|