Bestaat deze app ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iedereen ! Een vrien van me had een iphone waar je , als iemand belde kon kijken waar hij ongeveer gesitueerd was. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestaat deze app ?
Hallo Iedereen !
Een vrien van me had een iphone waar je , als iemand belde kon kijken waar hij ongeveer gesitueerd was. Weet iemand hoe dit heet en welke source je moet toevoegen ? Mvg, C. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk is dit LocateMe. Source moet ik je even schuldig blijven maar met de search of google is dit vast wel te vinden.
|
|
||||
|
||||
Daarmee kan je niet zien waar iemand anders zich situeert. Alleen jezelf.
|
|
||||
|
||||
yepz, je hebt gelijk. ben net wakker en heb niet goed gelezen
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kan je met Navizon zien waar je 'buddys' zich bevinden. Moet je je wel eerst voor aanmelden en inloggen.Volgens mij bedoel je dit? Source zie dit draadje https://forum.iculture.nl/f8/ap...5-navizon.html
|
|||
|
|||
Ik denk dat hier de app CallData wordt bedoeld.
Info hier: Russian iPhone App - CallData: Detect the Place of the Call | Apple iPhone Community in Europe |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
bedankt iedereen , maar calldata werkt niet bij mij. Ik heb iets gelezen over findme kan dit ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestaat z'n app? | clinton123 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 02-04-11 14:28 |
Bestaat zo'n specifieke tether-app? | markvn | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-03-11 08:14 |
bestaat deze cydia app | ipodtouchking | Jailbreak apps en thema's | 12 | 07-11-10 15:18 |
bestaat deze app? | JapieHendriks | iPhone Apps | 4 | 15-10-10 02:13 |
Bestaat deze tweak? | Mr_Alex | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-09-10 11:29 |
|
|