Navizon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist mijn Iphone geupgrade naar 1.1.3 Alles is goedgegaan, en nu was ik er wat mee aan het spelen. Zoals vermeld werkt de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navizon
Ik heb zojuist mijn Iphone geupgrade naar 1.1.3
Alles is goedgegaan, en nu was ik er wat mee aan het spelen. Zoals vermeld werkt de locatie funktie niet van Maps. Dit zou wel moeten werken met Navizon, die te downloaden is via installer.app. Echter, ik kan heel Navizon niet vinden, ik heb wel de soneso repo toegevoegd: http://www.soneso.com/iphone. Wie heeft er een idee waar ik deze app kan vinden, of ben ik abuis. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb navizon van mexens ik zal even kijken welke source ik hem vandaan heb.
edit: source is van Ste packaging iig nu de link nog edit: Link ? psmxy.org.nyud.net/iphone-apps/repo.ca edit: OOOOh en de www. wel weghalen he!! dus kan zijn dat die van soneso wel werkt en je alleen de www. weg moet halen. Of zit ik nu nog steeds fout .
Laatst gewijzigd door p1nda; 04-02-08 om 23:29. |
|
|||
|
|||
Tnx, in de source die jij aanbied staat hij wel.
Wat betreft die www, dat zou voor deze source niet uit moeten maken. Tnx again |
|
||||
|
||||
ja mja bij mij staat de soneso source wel zonder www.
|
|
|||
|
|||
navizon doet het bij mij alleen met Wi-Fi verbinding hoort dat??
Hij lokaliseert toch ook via gsm zendmasten?? |
|
||||
|
||||
Ja, maar hij heeft ook verbindng met de server nodig. Daar heb je ook dat account voor nodig.
|
|
|||
|
|||
mmm das jammer. want met de echte 1.1.3. doet google maps het wel zonder de Wi-Fi om te localiseren
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt Navizon helemaal niet.
"Unable to locoate Your location could not be identified. No known Cells or Wi-Fi nodes in range" Hoe krijg ik hem werkend? |
|
|||
|
|||
Gewoon een aantal maal proberen, soms krijg je deze melding als je niet aan een Wi-Fi gekoppeld bent. Het is overigens niet noodzakelijk om een Wi-Fi connectie te hebben om Navizon te laten werken, zonder Wi-Fi is hij gewoon niet zo naukeurig.
|
|
||||
|
||||
Kheb het opgelost door Baseband naar 1.1.3 bijtewerken en dan AnySim gedraaid en nu werkt ook de locate me functie perfect
|
|
|||
|
|||
navozon
Citaat:
zie ook IPhone: Enable Faux-GPS Feature in Jailbroken 1.1.3 iPhone eenmaal "locate" (ook al zegt hij dat hij dat niet voor mekaar krijgt) is voldoende om de locatiefunctie in googlemaps werkend te krijgen. |
|
||||
|
||||
Thnx maar heb hem al werkend gekregen door de baseband te updaten en dan anysim draaien.
|
|
|||
|
|||
Navizon geeft mij steeds locaties aan 30-40 km van waar ik effectief zit, heb dan eens in reviews gaan kijken en niemand blijkt daar tevreden over te zijn, iemand een idee van iets werkend???
Wanneer komt de GPS module voor iPhone van tomTom in de winkel? |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde alleen dan maar met een afwijking van ongeveer 12 km.. Niet heel erg handig dus.
|
|
|||
|
|||
bestaad er ook een gps achtige software voor cydia ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke source moet je dan toevoegen, ik kan navizon nergens vinden... |
|
|||
|
|||
Hier een afwijking van hooguit 50 meter. Nadeel is alleen dat dit leuke programma (op de achtergrond) je accu letterlijk leegslurpt! Beetje jammer!
|
|
|||
|
|||
Navizon probleem !!!hulp graag
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag geprobeerd om navizon te installeren op mijn iphone alles is gelukt naja de instalatie dan ik kan namelijk nergens instellen over het smsen k kan dus geen sms sturen naar mijn iphone zodat de iphone zijn locatie op stuurd Wie weet wat k moet doen Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navizon op Ios 4 | komkomkomer | Jailbreak apps en thema's | 0 | 03-08-10 23:04 |
NAVIZON premium | timmeh | Jailbreak apps en thema's | 5 | 04-04-08 19:24 |
navizon | dennis9920 | iPhone algemeen | 0 | 07-02-08 22:10 |
navizon | michi | Archief | 1 | 08-11-07 21:35 |
|
|