T9 bij sms discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb even een vraagje. Sinds gister maakt mijn Iphone zelf de woorden als ik aan het smsen ben. Normaal is dat wel heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T9 bij sms
Hallo,
Ik heb even een vraagje. Sinds gister maakt mijn Iphone zelf de woorden als ik aan het smsen ben. Normaal is dat wel heel handig maar het is allemaal in het engels. Dat deed ie daarvoor niet. Zou het kunnen komen doordat ik het programmatje geinstalleerd heb waarmee ik op andere tijdstippen de smsjes kan versturen? Gr. Kawouter PS. Kon in de wiki niks vinden daarom mijn vraag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan het ook gewoon uitzetten met kb, kb2 of de Extra preffs van iFoneguide en croiman
|
||||
|
||||
Staat de spelling nog wel op Nederlands in instellingen ?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Mag slotje op. Het is me gelukt om het weer goed te krijgen.
|
|
||||
|
||||
instellingen keyboard veranderd mss ???
|
|
|||
|
|||
Ik heb de instellingen idd veranderd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3 x trillen bij sms. | Caszje | Jailbreak apps en thema's | 12 | 11-11-10 16:01 |
Trillen bij SMS | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 23-10-10 12:42 |
Scherm oplichten bij sms | mcbbvb | iPhone algemeen | 4 | 12-06-09 18:08 |
Namen bij ontvangst sms. | frokkel | iPhone algemeen | 1 | 24-08-08 23:10 |
|
|