bestaat deze app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bestaat er een soort van map my run app? De iPhone heeft GPS dus ik vroeg me af, is er een app waarmee kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestaat deze app?
Hallo,
Bestaat er een soort van map my run app? De iPhone heeft GPS dus ik vroeg me af, is er een app waarmee kan ik meten hoeveel kilometer ik exact loop op mijn hardloop route door het bos? Heb en eigen combi route door het bos. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Runkeeper ?
|
|
|||
|
|||
iMapMyRun?
Kijk ook eens naar deze: Trainer RunKeeper Nike+ Sport Kit StepTrakLite Trailguru Fitnio Path Tracker |
|
|||
|
|||
okee, hartstikke bedankt, ik zal deze eens even bekijken
|
|
||||
|
||||
Over dit onderwerp zijn al een paar discussies gaande, zoek maar eens op 'Hardlopen' of 'GPS track'. Daarom gaat deze discussie dan nu ook op slot.
// Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestaat z'n app? | clinton123 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 02-04-11 14:28 |
Bestaat zo'n specifieke tether-app? | markvn | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-03-11 08:14 |
bestaat deze cydia app | ipodtouchking | Jailbreak apps en thema's | 12 | 07-11-10 15:18 |
Bestaat deze tweak? | Mr_Alex | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-09-10 11:29 |
Bestaat deze app ? | Cedric_iphone | Jailbreak apps en thema's | 7 | 01-06-08 20:23 |
|
|