vliegtuig app??? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat et een app om met mijn iphone op een vliegtuig te richten en dan de gegevens te zien krijg?? Alvast dank voor jullie inbreng....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vliegtuig app???
Bestaat et een app om met mijn iphone op een vliegtuig te richten en dan de gegevens te zien krijg??
Alvast dank voor jullie inbreng. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Plane Finder AR
|
|
||||
|
||||
Of de gewone plane finder, dan zie je ze vliegen op een kaart, deze app geeft veel meer info, zoals waar hij vandaan komt, waar hij heen gaat, welk vliegtuig het is etc. Plane finder AR geeft (in mijn geval) alleen een beetje basic info waar ik persoonlijk niks mee kan.
Plane finder:
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 14-10-10 om 12:11. |
|
|||
|
|||
Ik heb een antwoord gegeven op deze vraag:
Bestaat et een app om met mijn iphone op een vliegtuig te richten en dan de gegevens te zien krijg?? |
|
||||
|
||||
En ik heb een antwoord gegeven op jou antwoord, in mijn ervaring werkt de mijne beter. Maar beter 2 opties voor de TS dan maar 1 toch?
|
|
|||
|
|||
Ik heb beide apps. Ik heb Plane Finder eens op een vlieguituig gericht en dan zie ik niets
Plane Finder AR werkt alleen goed, met alle info die Plane Finder ook geeft, als je ADS-B coverage hebt. En die heb ik |
|
||||
|
||||
Hoe krijg jij alle info in de AR versie dan????
|
|
|||
|
|||
Alle bedankt voor jullie info.
|
|
||||
|
||||
Layar heeft een layer van Casper (casper.frontier.nl). Is helaas alleen voor vluchten van en naar Schiphol.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in vliegtuig | sentmen | Chat en geruchten | 34 | 23-07-11 18:53 |
Vliegtuig apps | apotheosis | iPhone Apps | 12 | 28-06-11 16:21 |
iphone uitzetten in vliegtuig | Mad Hankey | iPhone algemeen | 16 | 02-10-10 11:19 |
TomTom: tomtom 1.2 airplane / vliegtuig mode | neowam | iPhone Navigatie | 5 | 26-12-09 20:48 |
empower convertor voor in het vliegtuig | koekjedebij | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-05-09 12:41 |
|
|