App staat "open" maar kan niet worden geinstalleerd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn app watch niet meer installeren op mijn nieuwe IPhone XS. Staat als "open" en als ik daar op klik krijg ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik kan mijn app watch niet meer installeren op mijn nieuwe IPhone XS. Staat als "open" en als ik daar op klik krijg ik de tekst :Bewerkingen ingeschakeld. Maar die zijn helemaal niet ingeschakeld. Het oude toestel is leeg en opnieuw geinstalleerd. Wie weet wat er loos is
|
|
|
![]() |
![]() |
Labels |
iwatch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: SD kaart staat op "Alleen lezen" kan niet wijzigen | edvawa | Desktop-applicaties | 0 | 21-10-17 14:19 |
App store "Uitgelicht" . . .uw aanvraag kon niet worden voltooid | Hanziee | iPhone Apps | 3 | 21-02-12 15:13 |
Windows: "Deze iPhone kan niet worden gebruikt" | Ppim | iTunes | 0 | 22-01-12 01:31 |
Mac OS X: 4.0.1 gedownload maar niet geïnstalleerd "is weg ?" | benveenstra | iTunes | 4 | 15-08-10 00:21 |
iPhone 3G: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan." | JSM93 | Unlock | 20 | 09-03-09 21:52 |
|
|