App staat "open" maar kan niet worden geinstalleerd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn app watch niet meer installeren op mijn nieuwe IPhone XS. Staat als "open" en als ik daar op klik krijg ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App staat "open" maar kan niet worden geinstalleerd
Ik kan mijn app watch niet meer installeren op mijn nieuwe IPhone XS. Staat als "open" en als ik daar op klik krijg ik de tekst :Bewerkingen ingeschakeld. Maar die zijn helemaal niet ingeschakeld. Het oude toestel is leeg en opnieuw geinstalleerd. Wie weet wat er loos is
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iwatch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: SD kaart staat op "Alleen lezen" kan niet wijzigen | edvawa | Desktop-applicaties | 0 | 21-10-17 14:19 |
App store "Uitgelicht" . . .uw aanvraag kon niet worden voltooid | Hanziee | iPhone Apps | 3 | 21-02-12 15:13 |
Windows: "Deze iPhone kan niet worden gebruikt" | Ppim | iTunes | 0 | 22-01-12 01:31 |
Mac OS X: 4.0.1 gedownload maar niet geïnstalleerd "is weg ?" | benveenstra | iTunes | 4 | 15-08-10 00:21 |
iPhone 3G: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan." | JSM93 | Unlock | 20 | 09-03-09 21:52 |
|
|