//

SD kaart staat op "Alleen lezen" kan niet wijzigen

SD kaart staat op "Alleen lezen" kan niet wijzigen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet zeker of ik de juiste groep gekozen heb, anders hoor ik dat graag. Ik zie dat "ineens" mijn SD kaartjes vanuit mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-17, 14:19
edvawa edvawa is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 1
Standaard SD kaart staat op "Alleen lezen" kan niet wijzigen

Ik weet niet zeker of ik de juiste groep gekozen heb, anders hoor ik dat graag.

Ik zie dat "ineens" mijn SD kaartjes vanuit mijn Macbook Pro (mid 2014) allemaal op "alleen lezen" zijn ingesteld. Ik gebruik een extra SD kaart (256gb) om Macbook te ontlasten voor de vele foto's die ik heb.

Ik krijg via Macbook wel toegang tot de kaart. Ik kan de bestanden zien, kopiëren maar geen nieuwe foto's meer toevoegen. Kan ook niet de schijfbevoegdheid aanpassen. Dit werkte altijd prima en heb niks aangepast behalve een update naar High Sierra. Ik heb ook verschillende SD kaarten geprobeerd maar ze hebben allen het zelfde probleem.

Iemand anders bekend met probleem of een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek app "shuffle alle" wijzigen naar "volgorde" ? Werner1963 iPhone algemeen 2 07-04-17 08:09
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! squertes iPhone algemeen 1 06-12-13 16:35
Foto: "alleen lezen" foto's verwijderen. wnthoen Muziek, foto & video 2 31-07-11 10:58
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct Lancia iPhone Navigatie 14 10-10-09 14:57
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.