Muziek app "shuffle alle" wijzigen naar "volgorde" ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Muziek app "shuffle alle" veranderen Ik heb een album die ik in volgorde wil laten afspelen maar bovenaan de album nummers staat "shuffle alle" Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek app "shuffle alle" wijzigen naar "volgorde" ?
Muziek app "shuffle alle" veranderen
Ik heb een album die ik in volgorde wil laten afspelen maar bovenaan de album nummers staat "shuffle alle" Hoe wijzig ik dit naar "volgorde" ?(zoals ze op de album voorkomen) Heb het gevonden https://help.apple.com/iphone/10/?lang=nl#/iph0138fb328 Laatst gewijzigd door Werner1963; 07-04-17 om 00:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Maak een playlist met de nummers uit het album en verander de volgorde van de playlist. 2. Voeg in iTunes het track nummer toe. |
|
|||
|
|||
Ik had het enkel over/op de iPhone
"Veeg omhoog" Nummers in willekeurige volgorde afspelen. "Veeg omhoog" en tik op de shuffleknop om uw nummers in willekeurige volgorde af te spelen. " Tik nogmaals om de willekeurige volgorde weer uit te schakelen. " |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! | squertes | iPhone algemeen | 1 | 06-12-13 16:35 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|