App store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen, Ik heb problemen met verbinden met de Appstore op mijn iPhone 6. De connectie met de store duurt zo onwijs lang en als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store
Goeiemorgen,
Ik heb problemen met verbinden met de Appstore op mijn iPhone 6. De connectie met de store duurt zo onwijs lang en als ik Wi-Fi uitschakel zegy ie dat de verbinding is mislukt. Soms duurt het wel 10 minuten en dan is het weer "verbinding mislukt" Iemand enig idee hoe dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
-Heb je dit op alle Wi-Fi netwerken?
-Heb je mobiele data uitstaan voor Appstore? -Heb je de iPhone al eens een reset gegeven? |
|
|||
|
|||
Op beide netwerken, zowel 2 als 5 ghz, mobiele data staat aan, harde reset reeds gedaan
|
|
|||
|
|||
-En op het Wi-Fi netwerk van iemand anders? Dus niet je eigen/thuis netwerk?
-Als je niet met Wi-Fi verbonden bent heb je dan voldoende dekking met je mobiele provider om een goeie data connectie te maken? |
|
|||
|
|||
Ja, maar als ik Wi-Fi uitschakel doet ie helemaal niks, dan springt ie gelijk op verbinding mislukt., lijkt wel of ik geen 4g mag gebruiken om met de store te connecten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- Heb je onder instellingen aan staan dat de Appstore mobiele data mag gebruiken? Als dat niet het geval is, zul je via 3G/4G nooit connectie kunnen maken in de Appstore. - Als je met een Wi-Fi netwerk van een ander persoon/huishouden/bedrijf verbonden bet, werkt dan je Appstore wel? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Via een ander netwerk, van de buurman, zelfde probleem. Andere Wi-Fi apparaten, iPad, macbook, imac, werken gewoon prima. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes store op iphone werkt niet meer. melding over belgische store? | Dagmar87 | iTunes | 1 | 02-10-12 23:44 |
|
|