//

iPhone agenda synchroniseren met google agenda

iPhone agenda synchroniseren met google agenda discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) wij gebruiken als gezin de apple agenda, met daarin iedereen zijn eigen agenda. Ik wil zelf ook de google agenda daarnaast gebruiken voor een duidelijke ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 20-04-24, 00:55
ilsek77 ilsek77 is offline
• iOS 17.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS

Standaard iPhone agenda synchroniseren met google agenda

wij gebruiken als gezin de apple agenda, met daarin iedereen zijn eigen agenda. Ik wil zelf ook de google agenda daarnaast gebruiken voor een duidelijke planning van de dag. Ik wil daarvoor de afspraken uit de apple agenda synchroniseren maar niet alle agenda's. Ik kan dit niet vinden hoe dit moet. iemand een oplossing?
het is vrij makkelijk om van google naar apple te synchrniseren maar dan is niet wat ik wil.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda synchroniseren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchroniseren tussen iOS Agenda en Google Agenda hobbeldebobbel iPhone algemeen 8 15-03-18 20:39
Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner Tribooo iPhone Apps 0 03-01-16 10:51
Google agenda synchroniseren met iphone 6 Vdhans iPhone algemeen 2 22-10-14 08:15
Synchroniseren van de Google en Iphone agenda omejoop38 iCloud 8 29-05-12 12:52

Regels voor berichten