iPhone agenda synchroniseren met google agenda discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) wij gebruiken als gezin de apple agenda, met daarin iedereen zijn eigen agenda. Ik wil zelf ook de google agenda daarnaast gebruiken voor een duidelijke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone agenda synchroniseren met google agenda
wij gebruiken als gezin de apple agenda, met daarin iedereen zijn eigen agenda. Ik wil zelf ook de google agenda daarnaast gebruiken voor een duidelijke planning van de dag. Ik wil daarvoor de afspraken uit de apple agenda synchroniseren maar niet alle agenda's. Ik kan dit niet vinden hoe dit moet. iemand een oplossing?
het is vrij makkelijk om van google naar apple te synchrniseren maar dan is niet wat ik wil. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren tussen iOS Agenda en Google Agenda | hobbeldebobbel | iPhone algemeen | 8 | 15-03-18 20:39 |
Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner | Tribooo | iPhone Apps | 0 | 03-01-16 10:51 |
Google agenda synchroniseren met iphone 6 | Vdhans | iPhone algemeen | 2 | 22-10-14 08:15 |
Synchroniseren van de Google en Iphone agenda | omejoop38 | iCloud | 8 | 29-05-12 12:52 |
|
|