Goede avond,
Ik heb sinds een half jaartje denk ik de iPhone 15 pro Max en gebruik deze naar tevredenheid. Er is echter een (voor mij) best wel belangrijk ding waar ik vanaf het begin af aan niet echt tevreden over ben geweest en dat is de camera. Ik had hiervoor een Google pixel 7 pro, en was erg te spreken over de kwaliteit van de foto’s. Maar ik ben nogal een telefoon gek en word snel aangetrokken tot een nieuwe telefoon. De iPhone sprak me met name door de camera erg aan. Ik heb ook diverse vergelijkingen gelezen en gezien waarbij de iPhone 15 pro Max als beste camera uit de bus komt. Toch lijken mijn foto’s altijd minder scherp dan die ik met mijn Google telefoon maakte. Ik heb al meermaals gezocht of ik instellingen kan verbeteren maar volgens mij staat alles goed. Ik de ideale omstandigheden qua licht staat hij ingesteld op de 48 megapixel stand en toch is het hem niet voor mij. Wat doe ik fout? Ik heb namelijk ontzettend veel voorbeelden gezien online die aangeven dat de iPhone wel degelijk haarscherpe foto’s maakt en dat frustreert me toch wel telkens… alsof ik een instelling mis.
Misschien hebben jullie nog tips voor me?