Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) All, Ik heb Google agenda gebruikt op een Android toestel. Hier kon ik mijn partner toevoegen aan de agenda en kon ik ook makkelijk afspraken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner
All,
Ik heb Google agenda gebruikt op een Android toestel. Hier kon ik mijn partner toevoegen aan de agenda en kon ik ook makkelijk afspraken plannen en zij ook. Door op vernieuwen te drukken in de app werd mijn afspraak zichtbaar bij haar in d'r app. Nu Google agenda op de iPhone. Partner is wel gekoppeld maar kan nergens meer vernieuwen dus geen afspraken meer doorvoeren naar m'n partner. Iemand enig idee hoe ik kan verversen en de afspraken gekoppeld blijven? Zij is trouwens nog wel gekoppeld maar kan dus niet vernieuwen Tevens kan ik op de iPhone alleen week weergave aanzetten in plaats van maandweergave zoals op Android. Alvast bedankt.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google agenda synchroniseren met iphone 6 | Vdhans | iPhone algemeen | 2 | 22-10-14 08:15 |
google agenda synchroniseren met weekcal | heydan | iPhone Apps | 12 | 03-09-12 12:31 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet.. | timovanaagten | iTunes | 1 | 03-10-10 16:03 |
|
|