foto/photo app neemt geluid zacht op bij filmen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone werkt prima, echter als ik film is het geluid héél zacht. Het geluid bij telefoneren, muziek luisteren én commando's naar Siri doen het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
foto/photo app neemt geluid zacht op bij filmen
Mijn iPhone werkt prima, echter als ik film is het geluid héél zacht.
Het geluid bij telefoneren, muziek luisteren én commando's naar Siri doen het verder wel. Waar kan dit probleem aan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
en the winner is....
Timosha, dat was het! Heb echt het hele internet afgestruind voor een oplossing, totdat ik bij een opname van vuurwerk merkte dat er nog wel wat geluid was. Zie foto in de bijlage, een heel klein plasticje heeft er al vanaf 2e hands aankoop gezeten, samen met een glas protector. Verbaasd me dat de foto's toch nog scherp én helder waren! Super bedankt! |
Labels |
foto app, photo app |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid meer bij filmen iPhone 6 | snorlexxx | iPhone algemeen | 3 | 05-02-15 20:13 |
iphone neemt ongewild foto bij gebruik aan/uit button | verleysenpeter | iPhone algemeen | 3 | 20-01-13 22:53 |
Iphone 4 neemt knake geluid op tijdens filmen. | Poeles | iPhone algemeen | 0 | 19-05-12 15:53 |
app om iphone photo app bij te werken | light | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-05-11 23:44 |
|
|