iphone neemt ongewild foto bij gebruik aan/uit button discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik soms mijn iphone wil uitschakelen met de aan/uit knop dan schakelt hij niet uit maar maakt een foto van mijn beginscherm? wie herkent ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone neemt ongewild foto bij gebruik aan/uit button
als ik soms mijn iphone wil uitschakelen met de aan/uit knop dan schakelt hij niet uit maar maakt een foto van mijn beginscherm? wie herkent dit probleem? is dit misschien een verkeerde instelling?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt erop dat je home knop een beetje vast zit...
Als beide knoppen (home + on/off) worden ingedrukt wordt er idd. een screenshot genomen...
|
|||
|
|||
thx voor de snelle reactie, weet je ook of er hier oplossingen voor zijn om dit te verhelpen? of wordt het de iphone terug zenden voor reparatie?
|
|
||||
|
||||
Vermits je iPhone nog splinternieuw is zou ik er zelf niet te veel mee knoeien...
Binnen brengen en laten repareren... Apple is wat dat betreft categoriek... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: foto's worden ongewild opgeslagen in emailbox | halee | Muziek, foto & video | 5 | 24-12-12 11:06 |
Simkaart service valt weg na het gebruik aan en uit knop | Stijnvdp | iPhone algemeen | 1 | 09-01-12 18:07 |
Muziek: iPhone scherm aan houden bij gebruik iPod | J3D | Muziek, foto & video | 10 | 09-09-10 01:56 |
ongewild gebruik van silent switch | robbuijs | iPhone algemeen | 1 | 29-11-09 13:58 |
|
|