foto's worden ongewild opgeslagen in emailbox discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) gemaakte foto's worden opgeslagen in mijn mailbox waardoor deze erg snel vol is. ik moet hierdoor wekelijks meerdere keren mijn inkomende mailbox legen. wie kent ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's worden ongewild opgeslagen in emailbox
gemaakte foto's worden opgeslagen in mijn mailbox waardoor deze erg snel vol is. ik moet hierdoor wekelijks meerdere keren mijn inkomende mailbox legen. wie kent dit probleem ook??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja, ik maak de foto's met de standaard foto applicatie van mijn Iphone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja, staan ook nog in de filmrol
|
|
|||
|
|||
Kan je eens een screenshot maken en posten van die mailbox met foto's?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe wijzig je met welk bestandsnaam foto's worden opgeslagen op iPhone of ipad | Harald75 | Muziek, foto & video | 1 | 20-05-12 12:17 |
Foto: Iphone 3G iOS 4.1 (JB) foto's worden niet opgeslagen | speedme | Muziek, foto & video | 0 | 25-10-10 17:41 |
Foto's contacten worden niet opgeslagen | sixel | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-10 17:02 |
Foto's worden niet opgeslagen | dzidoo | Muziek, foto & video | 2 | 10-05-10 22:37 |
Foto's worden niet meer opgeslagen | tjiels | Muziek, foto & video | 16 | 02-11-09 10:59 |
|
|