Foto's worden niet opgeslagen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Wanneer ik fotos trek met de iphone ( 2g 8gb) worden deze niet opgeslagen op de filmrol en vind ze nergens terug. kan iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's worden niet opgeslagen
hallo,
Wanneer ik fotos trek met de iphone ( 2g 8gb) worden deze niet opgeslagen op de filmrol en vind ze nergens terug. kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je er foto's via een handmatige backup op gezet?
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem met dezelfde gsm sinds ik er de firmware 3.1.3 heb opgezet op mijn 2g 8gb.
ps ben een echte n00b sedus ik ken echt nx van progs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Iphone 3G iOS 4.1 (JB) foto's worden niet opgeslagen | speedme | Muziek, foto & video | 0 | 25-10-10 17:41 |
Foto's contacten worden niet opgeslagen | sixel | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-10 17:02 |
Foto's worden niet meer opgeslagen | tjiels | Muziek, foto & video | 16 | 02-11-09 10:59 |
Cookies in Safari worden niet opgeslagen?!? | Mazinho | iPhone algemeen | 11 | 17-09-08 01:48 |
Stocks, Weather...worden niet opgeslagen ? | widescreen | Unlock [archief] | 11 | 11-04-08 23:31 |
|
|