Cookies in Safari worden niet opgeslagen?!? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iphone slaat safari cookies van diverse sites niet op (oa. Iphone-sossie, Weer.nl etc) Welke instelling ik ook probeer via Instellingen-->Safari-->Accepteer Cookies (Van bezocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Probeer het eens nadat je je cache hebt geleegd/cookies gewist. Was op de 'oude' firmware een oplossing.
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Niemand een idee?
|
|
||||
|
||||
![]() Al eens gezocht met de zoekterm 'cookies'?
|
|||
|
|||
![]() Tuurlijk heb ik dat gedaan en geen oplossing kunnen vinden voor de 3G....
![]() Maar blijkbaar ben ik de enige met dat probleem of de enige die zich eraan stoort ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() probeer anders je fabrieks instellingen terug te zetten
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
backup ipone kan niet worden opgeslagen | pullie17 | iTunes | 10 | 14-03-11 18:59 |
Foto's contacten worden niet opgeslagen | sixel | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-10 17:02 |
Foto's worden niet opgeslagen | dzidoo | Muziek, foto & video | 2 | 10-05-10 22:37 |
Foto's worden niet meer opgeslagen | tjiels | Muziek, foto & video | 16 | 02-11-09 10:59 |
Stocks, Weather...worden niet opgeslagen ? | widescreen | Unlock [archief] | 11 | 11-04-08 23:31 |
|
|