Cookies in Safari worden niet opgeslagen?!? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iphone slaat safari cookies van diverse sites niet op (oa. Iphone-sossie, Weer.nl etc) Welke instelling ik ook probeer via Instellingen-->Safari-->Accepteer Cookies (Van bezocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cookies in Safari worden niet opgeslagen?!?
Op mijn iphone slaat safari cookies van diverse sites niet op (oa. Iphone-sossie, Weer.nl etc)
Welke instelling ik ook probeer via Instellingen-->Safari-->Accepteer Cookies (Van bezocht / altijd), beide instellingen werken niet.... Iemand een idee, suggestie of oplossing voor me? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer het eens nadat je je cache hebt geleegd/cookies gewist. Was op de 'oude' firmware een oplossing.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Al eens gezocht met de zoekterm 'cookies'?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
probeer anders je fabrieks instellingen terug te zetten
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook het probleem dat de cookies niet opgeslagen worden.
Maak gebruik van iPhone 2g, firmware 2.0.2 jailbreak d.m.v. PwnageTool. Heb al geprobeert om de instellingen aan te passen, maar dat wil niet helpen. |
|
|||
|
|||
bij installer bij de m2 source staat er een cookie fix mischien iets voor jullie, ik had hetzelfde probleem ook maar ik heb gewoon geformatteerd netjes
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik had ook het probleem , maar heb het opgelost door via Winscp de cookies te verwijderen . Nu slaat ie weer alle cookies goed op en hij onthoud ze. |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem met cookies. Firmware 2.1 en originele 16GB iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
backup ipone kan niet worden opgeslagen | pullie17 | iTunes | 10 | 14-03-11 18:59 |
Foto's contacten worden niet opgeslagen | sixel | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-10 17:02 |
Foto's worden niet opgeslagen | dzidoo | Muziek, foto & video | 2 | 10-05-10 22:37 |
Foto's worden niet meer opgeslagen | tjiels | Muziek, foto & video | 16 | 02-11-09 10:59 |
Stocks, Weather...worden niet opgeslagen ? | widescreen | Unlock [archief] | 11 | 11-04-08 23:31 |
|
|