IOS 13.1.2 geen NFC in Opdrachten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer via NFC te bereiken dat Flitsmeister automatisch gestart wordt met behulp van de nieuwe functie Opdrachten -> automatisering -> nieuwe persoonlijke automatisering. NFC ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 13.1.2 geen NFC in Opdrachten
Ik probeer via NFC te bereiken dat Flitsmeister automatisch gestart wordt met behulp van de nieuwe functie Opdrachten -> automatisering -> nieuwe persoonlijke automatisering.
NFC zou dan onder 'instellingen' moeten staan zoals zichtbaar op deze pagina.. https://www.appletips.nl/opdrachten-nfc-tag/ Helaas staat die bij mij er niet tussen. Moet ik ergens iets inschakelen of heeft Apple het er weer uitgehaald? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18-10-19 om 16:50 ---------- Ik heb het antwoord inmiddels gevonden, dit werkt niet bij de Iphone X maar alleen bij de xs en xr... Bummer! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
nfc ios 13 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opdrachten App gewicht invoeren | hansmol | iPhone Apps | 2 | 17-10-20 12:19 |
Opdrachten automatisering | IvoBo | iPhone Apps | 1 | 07-10-19 22:08 |
Siri Shortcut & Opdrachten | Joeri75 | iPhone Apps | 2 | 19-10-18 20:50 |
iOS 12 - Opdrachten | Gonus | iPhone Apps | 3 | 26-09-18 18:16 |
Ervaring Spraak opdrachten 3GS | gserban | iPhone algemeen | 8 | 28-10-09 13:59 |
|
|