//

Hoe krijg ik een gmail-contact weg bij het versturen van een foto vanuit de filmrol.

Hoe krijg ik een gmail-contact weg bij het versturen van een foto vanuit de filmrol. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een foto verstuur vanuit de filmrol, komt er een e-mailadres als suggestie in beeld waar ik nooit meer mee mail. Hoe kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-10-19, 21:20
DeDon DeDon is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2019
Berichten: 1
Standaard Hoe krijg ik een gmail-contact weg bij het versturen van een foto vanuit de filmrol.

Wanneer ik een foto verstuur vanuit de filmrol, komt er een e-mailadres als suggestie in beeld waar ik nooit meer mee mail. Hoe kan ik dit verwijderen? Foto als bijlage schetst het probleem!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg FOTO.JPG‎ (140,6 KB, 12x gelezen)

Laatst gewijzigd door DeDon; 20-10-19 om 21:36.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vanaf ipad met gmail foto en tekst versturen wilfrida iPad algemeen 2 30-10-15 17:46
Foto's delen (whatsapp) gelijk vanuit filmrol, delen op facebook Wiebstar iPhone Apps 14 29-05-13 18:19
foto vanuit filmrol gemaild wordt 180 gr. gedraaid. meetsysteem Muziek, foto & video 7 01-05-12 10:09
Vanuit iphone agenda gmail uitnoding versturen ileen1982 iPhone Apps 0 17-10-11 11:58
foto niet te versturen vanuit camera omehar Muziek, foto & video 2 07-01-11 08:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:18.