//

foto niet te versturen vanuit camera

foto niet te versturen vanuit camera discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik een foto heb gemaakt met iphone camera en deze direct vanuit de app probeer te emailen dan lukt dit niet. Ook niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-11-10, 17:11
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard foto niet te versturen vanuit camera

Hallo,

Als ik een foto heb gemaakt met iphone camera en deze direct vanuit de app probeer te emailen dan lukt dit niet. Ook niet als ik kies voor het kleinste gecomprimeerde bestand.

Echter, als ik de foto eerst kopieer uit de camera app en vervolgens paste in de mail app dan lukt het wel!

Heeft iemand hier een verklaring voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-10, 09:55
bobberjan bobberjan is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Lent
Berichten: 2
Standaard

Ik had een zelfde soort probleem: Ik mail via Gmail, IMAP. Als ik vanuit een app een item wil mailen (dus bijvoorbeeld een foto vanuit de camera) dan duurt het heel lang (1 dag, 2 dagen, variabel) voordat deze in het postvak uit verschijnt. Daarna kan ik hem handmatig verzenden. Ik heb werkelijk geen idee waarom dit niet direct verzonden wordt.

De oplossing waar ik nu achter ben gekomen; Als ik de mail aan het opstellen ben dan "annuleer" ik deze en sla hem dan op in de map concepten. Vanuit de map concepten kan ik deze dan direct verzenden. Het is een stapje extra, maar het werkt wel...

Succes.
  #3  
Oud 07-01-11, 08:22
Biebiene Biebiene is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 29
Standaard

op mijn oude iPhone 3g kan geen foto verstuurd worden (wat wel kon op mijn oudere gejailbreakte iphone!). als je een foto wilt versturen vanuit de filmrol, zegtie dat je eerst een mail account hiervoor geschikt moet maken. Hoe doe je dat dan?
Het is ook niet meer mogelijk een foto die toegestuurd wordt (dat gaat dus wel) op te slaan op de filmrol. Wie heeft een oplossing?
Biebiene

Laatst gewijzigd door Biebiene; 07-01-11 om 08:23. Reden: tekst klopte niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video's worden niet gesynced vanuit foto map Boeiend iTunes 0 21-08-10 15:54
Kan mijn mail niet versturen vanuit gran canaria... pascalbrouwers iPad algemeen 7 04-08-10 09:43
Email scrambled na versturen vanuit iPhone azamc iTunes 10 22-10-09 00:04
Foto: foto's opslaan vanuit safari werkt niet goed houseguru Muziek, foto & video 3 24-03-09 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:49.