foto's opslaan vanuit safari werkt niet goed discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag heb ik 2.0 op mijn Iphone staan. Als ik in Safari een afbeelding opsla door de afbeelding even ingedrukt te houden en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
foto's opslaan vanuit safari werkt niet goed
Sinds vandaag heb ik 2.0 op mijn Iphone staan. Als ik in Safari een afbeelding opsla door de afbeelding even ingedrukt te houden en dan op te slaan dan komt deze niet in mijn filmrol te staan.
Na het opslaan van de foto staat deze wel als thumbnail als icoontje bij de filmrol, maar als ik vervolgens mijn filmrol open dan is de foto nergens te bekennen. Zodra ik een nieuwe foto opsla vanuit safari dan veranderd ook de thumbnail bij de filmrol, maar foto is wederom nergens te bekennen, de thumbnail wordt weggeschreven in: /private/var/mobile/Media/DCIM/.MISC zouden de rechten van de DCIM map niet goed staan toevallig? Deze staat nu op 0755 edit: Is al opgelost. De rechten stonden dus niet goed, ff aangepast naar 0777 en het werkt weer, genomen foto's met de camera werden ook niet opgeslagen... Laatst gewijzigd door houseguru; 22-07-08 om 18:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je moet de rechten aanpassen. Dit doe je met WinSCP en OpenSSH.
OpenSSH kun je in Cydia installeren en WinSCP kun je hier downloaden. Meer info over SSH vind je in de Wiki: OpenSSH.
|
|||
|
|||
Citaat:
Gaat het ook met een andere manier? Laatst gewijzigd door iMario; 24-03-09 om 19:52. Reden: Gebruik de edit-knop a.u.b. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto niet te versturen vanuit camera | omehar | Muziek, foto & video | 2 | 07-01-11 09:22 |
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) | RuudM123 | iTunes | 4 | 24-12-10 23:17 |
Video's worden niet gesynced vanuit foto map | Boeiend | iTunes | 0 | 21-08-10 16:54 |
Windows: Foto's van iPhone niet meer op PC opslaan? | macamba | iTunes | 0 | 03-09-09 09:41 |
|
|