Video's worden niet gesynced vanuit foto map discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) He ik heb een map met foto's en video's van mijn gewone fotocamera en die laat ik syncen met mijn iphone. Ik heb in Itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video's worden niet gesynced vanuit foto map
He ik heb een map met foto's en video's van mijn gewone fotocamera en die laat ik syncen met mijn iphone. Ik heb in Itunes "inclusief video" aangevinkt staan. Maar geen enkel filmpje komt op de iphone terecht.
Het gaat hier wel om 720p filmpjes, maar de iphone 4 ondersteund ze wel, als ik een filmpje op de iphone draai via drop box doet ie het gewoon. Iemand suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch syncen vanuit map op laptop naar idevices?!? | RuudM123 | iPhone Apps | 4 | 24-02-11 19:45 |
foto niet te versturen vanuit camera | omehar | Muziek, foto & video | 2 | 07-01-11 09:22 |
Windows: Error: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt... | bastiaan1975 | iTunes | 10 | 26-10-09 23:19 |
Foto: foto's opslaan vanuit safari werkt niet goed | houseguru | Muziek, foto & video | 3 | 24-03-09 19:29 |
|
|