gedownloade apps op nieuwe iPhone zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vorige iPhone is een aantal weken geleden gestolen, ik heb nu een nieuwe iPhone 4. Op mijn oude iPhone had ik allerlei apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gedownloade apps op nieuwe iPhone zetten
Hallo,
Mijn vorige iPhone is een aantal weken geleden gestolen, ik heb nu een nieuwe iPhone 4. Op mijn oude iPhone had ik allerlei apps gedownload (betaald en gratis), helaas heb ik deze apps niet gesynchd met mijn mac. Nu wil ik dus al deze betaalde en gratis apps uit mijn account downloaden naar mijn nieuwe iPhone zonder dat ik opnieuw betaal. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
de apps die je koopt zijn itunes accountgebonden en niet telefoon gebonden.
alles wat je ooit hebt gedownload/gekocht uitapp store kan je opnieuw downloadn zonder kosten |
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je het over gratis apps hebt uit de iTunes apps store...
|
|||
|
|||
ja dat weet ik, maar kan ik dat niet via iTunes in 1 keer doen!? moet ik dan 1 voor 1 alle apps opnieuw gaan downloaden.
Ben eigenlijk op zoek naar een overzicht van al mijn aangeschafte apps, waar ik ze opnieuw kan downloaden in iTunes zodat ik ze kan synchen met mijn iPhone! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
overzicht kan je wel naar voren halen in itunes. account> aankoop history en je zult ze wel 1 v1 moeten doen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gedownloade apps op ipad zetten | Inimieni | Archief | 2 | 23-04-11 13:05 |
Help: gedownloade thema's op iPhone zetten! | Tacha1987 | Jailbreak apps en thema's | 130 | 13-11-09 17:05 |
Gedownloade apps in itunes zetten | Maes39 | Archief | 3 | 23-10-08 00:06 |
Help: gedownloade thema's op iPhone zetten | Tacha1987 | Archief | 3 | 30-11-07 01:30 |
|
|