Films downloaden discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, weet iemand een website, waarop ik wat filmpjes kan downloaden die te bekijken zijn op de Iphone? Alvast bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films downloaden
Hallo,
weet iemand een website, waarop ik wat filmpjes kan downloaden die te bekijken zijn op de Iphone? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
MxTube app in Cydia.
|
||||
|
||||
Television in de appstore..
|
|||
|
|||
Is het ook mogelijk om filmpjes rechtsstreeks naar de iphone te downloaden.
Ik hoorde met mxtube youtube filmpjes maar mischien ook andere? Zoals hele films? Is het met mxtube ook mogelijk om hd fimpjes van youtube te bekijken? Bedankt |
|
|||
|
|||
waar kan ik films vinden die in de itunes store staan... of moet ik ergens anders kijken..
|
|
|||
|
|||
Voorzover ik weet zijn er in de belgische en nederlandse itunesstore geen films te vinden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films downloaden en op ipad zetten | houtsie | iPad algemeen | 19 | 13-04-12 19:20 |
Windows: films downloaden ??? | Neel2011 | iTunes | 6 | 20-02-11 09:10 |
Video: series en films downloaden | sannetjeislief | Muziek, foto & video | 2 | 03-11-10 20:15 |
Video: Films downloaden (mp4) | tha jimsta | Muziek, foto & video | 2 | 22-07-08 11:12 |
|
|