Vanuit iphone agenda gmail uitnoding versturen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hellowww allemaal! wie kan mij helpen! ik wil heel graag uitnodigingen vesturen vanuit me iphone agenda naar andere iphone gebruikers, zodat die ook in hun ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vanuit iphone agenda gmail uitnoding versturen
hellowww allemaal!
wie kan mij helpen! ik wil heel graag uitnodigingen vesturen vanuit me iphone agenda naar andere iphone gebruikers, zodat die ook in hun agenda terecht komt ! maar ik krijg het maar niet voor elkaar, wie weet waar ik moet beginnen ! http://www.iphoneclub.nl/4556/uitnodigingen-sturen-vanuit-de-iphone-calendar/ en dan dat knopje rechtsonder wil ik ook ! wie o wieeeee maakt me blij thxxx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
foto niet te versturen vanuit camera | omehar | Muziek, foto & video | 2 | 07-01-11 09:22 |
Kan gene email versturen vanuit buitenland | arcovandermeij | iPhone algemeen | 0 | 24-10-10 00:53 |
Email scrambled na versturen vanuit iPhone | azamc | iTunes | 10 | 22-10-09 01:04 |
|
|