Notificaties discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand hoe je ook twitter in je notificatie scherm krijgt? Als ik naar mijn tijdlijn ga zie ik nieuwe posts. helaas niet op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notificaties
weet iemand hoe je ook twitter in je notificatie scherm krijgt?
Als ik naar mijn tijdlijn ga zie ik nieuwe posts. helaas niet op mijn notifications scherm terwijl ik hem bij berichtgeving er wel tussen heb gezet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem....
|
|
|||
|
|||
Zojuist iOS 5 eindelijk succesvol geinstalled alleen geen probleem. Ik ben naar Instellingen -> Twitter -> Twitter geinstalleerd en toen account toegevoegd en alles werkt goed...
Misschien de Twitter.app nog eens verwijderen? |
|
|||
|
|||
zal onmidelijk eens proberen, had mijn toestel al eens aan/opgezet...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 17:43 ---------- werkt nog niet en ik zet bij elke twitteraar die ik volg, meldingen aan.. heb wel ipod touch 4gen en Wi-Fi staat continu aan.. mails worden wel gepushet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat werkt ook prima. maar ik zou het graag in de notificaties lijst willen zien staan (van boven naar beneden swipen) |
|
|||
|
|||
wat ik ook doe, krijg het niet aan de praat ook niet met nieuwe account...
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar kan je alleen maar berichten ontvangen als je direct getweet wordt of een privaet message krijgt naar je account toe....
Spijtig. Ik dacht dat je kon kiezen om de berichten van twitteraars, die je gewoon volgt, ook te laten verschijnen in het berichtencentrum. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
notificaties in lockscreen | Disser24 | iPad algemeen | 4 | 13-10-11 19:44 |
Push notificaties | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 17 | 28-03-11 22:59 |
notificaties in engels ? | rkltnk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-02-11 23:55 |
Facebook notificaties | CrimpyRex | iPhone Apps | 0 | 15-02-11 11:33 |
Geen notificaties | TyroneC | iPhone algemeen | 0 | 21-04-10 13:38 |
|
|