Herinneringen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien de algemene ios 5 topic erg vol staat met diverse vragen over instaleren e.d. Zou ik graag apparte topics zien van de nieuwe mogelijkheden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herinneringen
Aangezien de algemene ios 5 topic erg vol staat met diverse vragen over instaleren e.d. Zou ik graag apparte topics zien van de nieuwe mogelijkheden.
Ik heb namelijk een 3GS en nu IOS 5 maar in Herinneringen kan ik geen geo functie aanzetten. Is dit alleen voor de IPhone 4 soms? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kan ook geen herinneringen op locatie aanzetten op mijn iPhone 3GS (met iOS 5 uiteraard).
|
|
|||
|
|||
Zelfde hier. 3Gs iOS5 en geen jailbreak maar ook ik kan geen herinneringen invoeren die met locatie gemarkeerd kunnen worden
|
|||
|
|||
Ik ook niet. Maar volgens de Apple site klopt dat helaas.
iPhone: Which iOS 5 software features does my iPhone support? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herinneringen app in iOS 5 op de iPad2 | Mauriceapple | iPhone Apps | 14 | 18-10-11 16:48 |
Windows: Herinneringen NIET in Outlook? | macamba | Desktop-applicaties | 0 | 04-01-11 15:26 |
Herinneringen van mail naar iPhone | vulture1960 | iTunes | 4 | 25-03-08 00:30 |
herinneringen (calendar reminders) herhalen | dirkuijt | iPhone algemeen | 11 | 21-01-08 01:08 |
|
|