Cards APP discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een "probleempje" als ik probeer een kaart te maken en te versturen geeft de app aan dat mijn account niet voldoende informatie heeft. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cards APP
Ik heb een "probleempje" als ik probeer een kaart te maken en te versturen geeft de app aan dat mijn account niet voldoende informatie heeft. Terwijl dus alles is ingevuld, weet hier iemand de oplossing??
ik snap er niks van iedergeval.. Bij voorbaat dank alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zeer benieuwd naar oplossingen... |
|
|||
|
|||
Hier net hetzelfde :-s
|
|
|||
|
|||
??
is dit probleempje zo uniek dat er maar een handje vol mensen hier last van hebben???
|
|
|||
|
|||
Hetgeen me ook al meteen opviel is dat ik ne foto pakte die in mijn cameraroll stond (zo'n cartoon van steve jobs) en ik via die nieuwe card app eens wilde testen en ik zag meteen de kwaliteit al naar beneden werd gehaalt,ppff. Dan blijf ik toch liever de belgische bpost app gebruiken tenzij er mensen binnenkort toch aangeven de kwaliteit super is bij deze card app dan zal ik het ook eens testen en mijn geld aanhangen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes cards? | patat | iPhone Apps | 1 | 02-03-09 21:18 |
flash cards | john wings | iPhone Apps | 1 | 30-10-08 23:00 |
|
|