Herinneringen van mail naar iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de herinneringen uit mail (Mac) zoals Taken en notities synchroniseren met mijn iPhone. Maar ik heb geen idee hoe dat moet. Laat mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herinneringen van mail naar iPhone
Ik wil de herinneringen uit mail (Mac) zoals Taken en notities synchroniseren met mijn iPhone. Maar ik heb geen idee hoe dat moet. Laat mijn mail wel synchroniseren maar ik zie ze niet staan> Iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
taken en notities synchroniseren werkt helaas (nog) niet..
|
|
||||
|
||||
Missing Sync heeft daarvoor onlangs een progje uitgebracht.Deze zou dat moeten kunnen en is niet duur om aan te schaffen.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee of dit nu eindelijk wel kan:
het syncen van Taken/Notities/Herinneringen van mail naar je iPhone? laat maar weten! laterrr |
|
||||
|
||||
zal is kijken of het wel lukt door te iSync en dot mac
kijken of deze wel alles over neemt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Herinneringen NIET in Outlook? | macamba | Desktop-applicaties | 0 | 04-01-11 15:26 |
ringtone van mail naar iphone mogelijk? | thongpoon | Ringtones en Wallpapers | 3 | 03-09-10 18:55 |
adresboek van windows mail naar iphone | gillesmullens | iTunes | 4 | 20-04-10 00:52 |
edge internet en mail van iphone naar mac air ?? | cbrman | Archief | 4 | 23-04-08 10:37 |
Kopie van mail in Outlook naar Gmail sturen? | Franck | iPhone algemeen | 2 | 06-11-07 17:41 |
|
|