edge internet en mail van iphone naar mac air ?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forum bezoekers ikben een windows gebruiker en ben met de mac aan het stoeien ik heb een zakelijk vodafone abb. met edge dit ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
edge internet en mail van iphone naar mac air ??
Hallo forum bezoekers
ikben een windows gebruiker en ben met de mac aan het stoeien ik heb een zakelijk vodafone abb. met edge dit ook op de iphone ingesteld. nu heb ik ook een mac air dit werkt prima met Wi-Fi maar op vakantie is er daar geen Wi-Fi. hoe kan je nu via edge op de mac air je mail ontvangen c.q. verzenden. ik heb al wat geprobeerd met bluetooth maar dan krijg ik de melding dat er niets te delen is ?? ik ben het spoor even kwijt kan iemand mij helpen? bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vrees dat het met de iPhone niet zal lukken. Wat je wel kunt doen is op het Apple forum eens kijken (app.com -> support -> discussions -> iPhone) kans is groot dan anderen hetzelfde idee hebben gehad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail versturen na omschakeling EDGE naar Wi-Fi | powerjos | Wi-Fi | 0 | 05-02-11 11:55 |
Internet delen van de iPhone naar de mac | Zilly | Wi-Fi | 8 | 14-04-08 18:01 |
Mac OS X: vraag files op van je mac met je iphone via mail(automator) | truckdiver | Desktop-applicaties | 0 | 14-04-08 12:12 |
synchroniseren iphone met mac air | pangenent | Archief | 1 | 12-04-08 21:31 |
|
|