vraag files op van je mac met je iphone via mail(automator) discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) heb deze nog niet zien langskomen op het forum en krijg niets te zien bij zoekfunctie en automator opzoek Automator and iPhone: iPhone Mail Rules ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
vraag files op van je mac met je iphone via mail(automator)
heb deze nog niet zien langskomen op het forum en krijg niets te zien bij zoekfunctie en automator opzoek
Automator and iPhone: iPhone Mail Rules komt zo te zien overeen met deze waarvoor je moet betalen iClarified - iPhone - Access Mac Files Through Your iPhone Using FarFinder
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 14-04-08 om 12:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vraag over PC en/of mac besturen met Iphone | robeminem | Archief | 5 | 10-12-09 22:00 |
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? | Lukadegier | iTunes | 2 | 02-02-09 16:13 |
vraag rond push-mail van yahoo | borsato | iPhone algemeen | 9 | 13-07-08 18:37 |
edge internet en mail van iphone naar mac air ?? | cbrman | Archief | 4 | 23-04-08 10:37 |
|
|