vraag over PC en/of mac besturen met Iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) eey ik heb een gejailbreakte iphone 3GS met fw 3.1.2 nu heb ik aal aantal programmatjes geprobeerd om mijn laptop(windows 7) en mac (os x ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraag over PC en/of mac besturen met Iphone
eey ik heb een gejailbreakte iphone 3GS met fw 3.1.2
nu heb ik aal aantal programmatjes geprobeerd om mijn laptop(windows 7) en mac (os x snow leopard) te besturen, zeg maar dat ik het scherm van de computer in het klein zie. maar welke is nou het beste, onder beste versta ik het meest vloeiendste tot nu toe gebruik ik de gratis versie van VNC maar ik kan me voorstellen dat de betaalde versies beter zijn. dus tja.. ik hoop dat iemand ervaring heeft met zo'n app die gewoon super werkt dank u |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik LogMeIn en ben daar zeer tevreden over. Omdat het over de server van LogMeIn gaat en je een gewoon programma moet installeren op Windows hoef je geen poorten oid open te stellen op je router. Zeer handig als je je pc bijvoorbeeld over 3G wil besturen als je niet thuis bent.
|
|
|||
|
|||
ok, bedankt! ik ga het nu ff proberen
ok. ik heb de app op me iphone staan en dan?ik snap het niet helemaal. kan je mischien een korte uitleg geven hoe het precies werkt? dank u Laatst gewijzigd door WDS001; 10-12-09 om 21:49. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Ga even naar de website van LogMeIn en installeer daar het programma voor je pc.
|
|
|||
|
|||
ik ben der al uit. werkt super, bedankt man!
dit kan op slot |
|
||||
|
||||
Mooi dat het werkt Omdat er al genoeg topics zijn hierover kan deze inderdaad op slot.
//Slotje |
Labels |
iphone 3g s, remote, vnc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac/PC besturen met de iPhone | yoeri | iPhone Apps | 131 | 19-08-11 11:25 |
iphone vanaf mac besturen? | knijn | iPhone algemeen | 1 | 07-12-08 18:13 |
Mac OS X: vraag files op van je mac met je iphone via mail(automator) | truckdiver | Desktop-applicaties | 0 | 14-04-08 12:12 |
|
|