//

Herinneringen app in iOS 5 op de iPad2

Herinneringen app in iOS 5 op de iPad2 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb iOS 5 gedownload, en ben er wel tevreden over. In de standard herinneringen app kan ik alleen nergens vinden waar je een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 00:45
Mauriceapple Mauriceapple is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 17
Standaard Herinneringen app in iOS 5 op de iPad2

Hallo,
Ik heb iOS 5 gedownload, en ben er wel tevreden over. In de standard herinneringen app kan ik alleen nergens vinden waar je een locatie kan toevoegen aan je herinnering. Weet iemand misschien hoe dit moet?
Gr,

Maurice
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 12:54
Marcel-VR6 Marcel-VR6 is offline
• iOS 8.1
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik ben ook al aan het martelen geweest, maar krijg het ook niet aan de gang.

Er zijn nu veel mensen die IOS5 hebben, dus een antwoord zal zo wel komen haha.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceapple Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb iOS 5 gedownload, en ben er wel tevreden over. In de standard herinneringen app kan ik alleen nergens vinden waar je een locatie kan toevoegen aan je herinnering. Weet iemand misschien hoe dit moet?
Gr,

Maurice
  #3  
Oud 13-10-11, 13:10
rickrick rickrick is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 24
Standaard

Voor zover ik heb kunnen lezen is het zo dat je de locatie alleen in kunt stellen op een iPhone 4 of iPhone 4S. Helaas...
  #4  
Oud 13-10-11, 14:59
Smarco Smarco is offline
• iOS 4.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Hieruit blijkt dat het wel kan.... Ik snap het niet...

iOS 5 Reminders on iPad 2 - YouTube
  #5  
Oud 13-10-11, 15:21
Mauriceapple Mauriceapple is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 17
Standaard

Misschien alleen op het 3g model?
  #6  
Oud 13-10-11, 15:28
Smarco Smarco is offline
• iOS 4.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb 3G... Wel zonder sim erin overigens....
  #7  
Oud 13-10-11, 19:28
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard

Ik heb dat filmpje ook bekeken maar ik kan die functie ook niet vinden op de mijn iPad 2
__________________
Ergernis is een keuze
  #8  
Oud 13-10-11, 20:09
brugge2 brugge2 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Drachten
Berichten: 46
Standaard

Ik heb op mijn IPad2 wel een app met Herinneringen. Misschien even een respring doen?

Laatst gewijzigd door brugge2; 13-10-11 om 20:20.
  #9  
Oud 13-10-11, 20:19
Mauriceapple Mauriceapple is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brugge2 Bekijk bericht
Bij ons heet dat Notities.
Nee, dat heet herinneringen, je weet wel, 'to do's'
  #10  
Oud 17-10-11, 13:28
Michaelangelo Michaelangelo is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Stuur een bericht via ICQ naar Michaelangelo
Standaard

Volgens mij staat hier de oplossing: het schijnt dat 'herinneringen' niet werkt icm een exchange koppeling.

IOS 5 reminder location not on iPad - MacRumors Forums
  #11  
Oud 17-10-11, 18:34
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michaelangelo Bekijk bericht
Volgens mij staat hier de oplossing: het schijnt dat 'herinneringen' niet werkt icm een exchange koppeling.

IOS 5 reminder location not on iPad - MacRumors Forums
In diezelfde thread staan opmerkingen dat mensen die dat uitgeschakeld hebben alsnog geen lokaties kunnen invoeren. Ik heb het zelf ook net geprobeerd op mijn iPad2 en inderdaad, het werkt nog steeds niet.

De locaties lijken alleen op de iPhone 4 en 4S te werken; op mijn 4 werkt het iig goed. Er zit wel een bepaalde logica in om het op een telefoon te doen; die heb je vaker bij je dan je iPad en al helemaal met bijv. boodschappen doen.

Overigens: het toevoegen van een locatie aan een herinneringen moet je vanuit je contacten doen, je kunt geen los adres opgeven. Je zult dus je contacten moeten uitbreiden met de lokale Albert Heijn als je daar een reminder wilt krijgen... kun je ze ook nog bellen
  #12  
Oud 17-10-11, 22:37
Mauriceapple Mauriceapple is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jigsjdg Bekijk bericht
De locaties lijken alleen op de iPhone 4 en 4S te werken; op mijn 4 werkt het iig goed. Er zit wel een bepaalde logica in om het op een telefoon te doen; die heb je vaker bij je dan je iPad en al helemaal met bijv. boodschappen doen
Dat klopt, maar naar je werk, op reis of bij een vergadering is het wel handig om te hebben ookal pak je minder snel je ipad erbij als je in een publieke ruimte bent of als je gebruik maakt van het openbaar vervoer....
  #13  
Oud 18-10-11, 13:49
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceapple Bekijk bericht
Dat klopt, maar naar je werk, op reis of bij een vergadering is het wel handig om te hebben ookal pak je minder snel je ipad erbij als je in een publieke ruimte bent of als je gebruik maakt van het openbaar vervoer....
Klopt ook, maar voor herinnering op locaties, moet je deze locatie wel aan een contact toevoegen. Op reis heb je er dus niet veel aan, of je moet iedere plek waar je een herinnering wilt, gaan opvoeren als contact. En bij vergaderingen ook niet, omdat die meestal inpandig zijn en dan werkt het weer niet; je moet echt een adres fysiek verlaten. Trouwens, vergaderingen zijn vaak afgekaderd in tijd, dus kun je net zo goed een herinnering op tijd zetten.

Ik heb het getest. Bij verlaten huisadres herinnering ingesteld om naar mijn werk te gaan... kreeg ik pas na een kilometer.. Dus, het werkt wel maar hou rekening met flinke marges. (Als ik was gaan lopen had het misschien eerder gewaarschuwd, dat dan weer wel..).

Het zou wel mooi zijn als je gewoon een adres handmatig kon invoeren, ipv kiezen uit contacten. Die logica van Apple - alleen uit contacten - volg ik nog niet helemaal. Je moet namelijk wel al je contacten gaan bijwerken met adressen; vaak heb je alleen een nummer en evt. een e-mailadres erbij..
  #14  
Oud 18-10-11, 13:52
Mauriceapple Mauriceapple is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jigsjdg Bekijk bericht
Klopt ook, maar voor herinnering op locaties, moet je deze locatie wel aan een contact toevoegen. Op reis heb je er dus niet veel aan, of je moet iedere plek waar je een herinnering wilt, gaan opvoeren als contact. En bij vergaderingen ook niet, omdat die meestal inpandig zijn en dan werkt het weer niet; je moet echt een adres fysiek verlaten. Trouwens, vergaderingen zijn vaak afgekaderd in tijd, dus kun je net zo goed een herinnering op tijd zetten.

Ik heb het getest. Bij verlaten huisadres herinnering ingesteld om naar mijn werk te gaan... kreeg ik pas na een kilometer.. Dus, het werkt wel maar hou rekening met flinke marges. (Als ik was gaan lopen had het misschien eerder gewaarschuwd, dat dan weer wel..).

Het zou wel mooi zijn als je gewoon een adres handmatig kon invoeren, ipv kiezen uit contacten. Die logica van Apple - alleen uit contacten - volg ik nog niet helemaal. Je moet namelijk wel al je contacten gaan bijwerken met adressen; vaak heb je alleen een nummer en evt. een e-mailadres erbij..
Zo! Daar heb ik allemaal nog niet eens aan gedacht. +1
  #15  
Oud 18-10-11, 16:48
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceapple Bekijk bericht
Zo! Daar heb ik allemaal nog niet eens aan gedacht. +1
LOL... ik ben ook zo praktisch

Thx voor de +1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: ipad2 jailbreaken mogelijk met eerdere ios of niet? Wolfje666 Jailbreak 2 08-10-11 11:21
wachten na installatie app op iPad2 Jakoob iPad algemeen 0 04-10-11 09:35
Kaarten app Ipad2 herkent locatie niet ingriddevries iPad Apps 5 29-07-11 13:40
Windows: Herinneringen NIET in Outlook? macamba Desktop-applicaties 0 04-01-11 15:26
app met herinneringen (calendar reminders) herhalen? djbasco Desktop-applicaties 2 06-11-10 11:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.