Opdrachten App gewicht invoeren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Via app opdrachten kan je in de notificaties je gewicht invoeren met cijfers achter de komma. Dit ging prima vanaf het moment dat deze app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opdrachten App gewicht invoeren
Via app opdrachten kan je in de notificaties je gewicht invoeren met cijfers achter de komma. Dit ging prima vanaf het moment dat deze app werd voorgesteld. Recent is er een update van opdrachten geweest en nu zet opdrachten alleen de hele kilo's in de gezondheids- app en niet meer de cijfers achter de komma.
Ik voer dus de cijfers in in de opdrachten app in notificaties met een cijfer achter de komma. Bij controle in de gezondheids- app is het cijfer achter de komma weggevallen en wordt het getal afgerond. Moet ik ergens iets anders instellen of zit er nu een fout in de app. Bedankt voor jullie antwoord. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost met de Laatste update van Opdrachten
|
|
||||
|
||||
@hansmol, mag ik je vragen hoe je zo’n opdracht aanmaakt?
Ik loop steeds tegen het probleem aan dat de invoerwaarde (gewicht) niet gevraagd wordt en als ik de opdracht aantik, schrijft hij 0 KG in de gegevens. Heb je tips voor me? |
Labels |
gewicht invoeren, opdrachten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gewicht ipad toetsenbord | 96359635 | iPad algemeen | 1 | 23-03-10 18:10 |
wat is het gewicht inclusief doos + inhoud | easynote | Koopinformatie Nederland | 15 | 26-02-10 13:37 |
|
|