//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door urban hey mensen ik heb een vervelend probleem met mijn whatsapp op een jailbreaked iphone 5 met 6.1 ... mijn gesprekken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2041  
Oud 06-03-13, 23:28
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban Bekijk bericht
hey mensen ik heb een vervelend probleem met mijn whatsapp op een jailbreaked iphone 5 met 6.1 ... mijn gesprekken die ik nooit heb verwijderd al sins een lang tijd is een paar weken geleden automatisch verwijderd en had ik een leeg berichten scherm ik dacht zo van oke misschien iets verkeerds gedrukt of iets anders maar nu krijg ik opeens een soort van herstel scherm wat je meestal krijgt als je een update hebt gedaan van whatsapp en je raad het al al mijn gesprekken zijn weer weg .... het enig verschil is dat ik sins het mogelijk is om iphone 5 te jailbreaken dat heb gedaan verder is er niets aan veranderd weet iemand een oplossing GRAAG wil ik al mijn berichten blijven behouden en niet weer een automatisch schoonmaakbeurt krijgen !!!
Gebruik eens punten en komma's in je zins opbouw?
Het word/is nu een onsamenhangend verhaal.

En BTW ik heb nergens last van.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2042  
Oud 06-03-13, 23:33
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Gebruik eens punten en komma's in je zins opbouw?
Het word/is nu een onsamenhangend verhaal.

En BTW ik heb nergens last van.
nouw ik zie dat je het hebt begrepen dus geen probleem
  #2043  
Oud 13-03-13, 14:26
MJ1983 MJ1983 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 12
Standaard

Zijn er mensen die (ik heb niet alles terug gelezen, nogal veel info hier, excuus) die ook het probleem hebben van het verwijderen van (grote) groepsgesprekken bij whatsapp? Ik heb een Iphone 4 en daarin met een vriendengroep een groepsgesprek. Ik ben zo (on)handig geweest om de gespreksgeschiedenis nooit te verwijderen, waardoor hij nu heeeel traag is. Ik dacht dit op te lossen door de geschiedenis te verwijderen, maar dat weigert de phone. Gewoon lekker chrashen en als ik dan weer terugkom staat alles erin. Toen dacht ik het op te kunnen lossen door mijzelf uit de groep te verwijderen, de groep te verwijderen en er even later weer in te komen. Nu krijg ik alleen noooooit die groepschat verwijderd?! Hoe kan dit?!
  #2044  
Oud 16-03-13, 16:39
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

ik ben het een beetje beu hoe krijg ik een whatsapp gesprek weg die maanden lang niet tussendoor verwijderd is. Het duurt uren volgens mij om het gesprek weg te krijgen maar blijft staan. En ik ga het niet bericht per bericht verwijderen kost me alleen kapot veel tijd.

Als je nou gesprekken van enkele dagen hebt krijg je ze wel weg maar ik heb een gesprek van zo goed als een jaar. Die krijg je echt niet zomaar weg heb het al geprobeerd halfuur a uurtje ongeveer. Je kunt contact wel verwijderen zie je als nog telefoonnummer staan. En het gaat zeker om lengte van gesprekken natuurlijk
  #2045  
Oud 16-03-13, 21:31
verwp01 verwp01 is offline
• iOS 6.1.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 22
Standaard betalen voor de berichtendienst WhatsApp

onderstaand artikel stond net in de telegraaf.

Ook iPhone-gebruikers moeten nog dit jaar gaan betalen voor de berichtendienst WhatsApp.
Zij moeten dan niet alleen 89 cent betalen bij aanschaf van de app, maar ook elk jaar een nog onbekend bedrag om de dienst te kunnen blijven gebruiken. Dat meldt Tweakers op basis van een interview dat journalist Alexander Klopping had met WhatsApp-baas Jan Koum.
De maatregel geldt overigens alleen voor nieuwe gebruikers, bestaande WhatsApp-verslaafden met een iPhone kunnen dus opgelucht adem halen. Android of Windows Phone gebruikers moesten al betalen voor de dienst na een gratis proefjaar.
Wanneer er betaald moet gaan worden, is nog niet helemaal duidelijk. "Maar het wordt zeker nog dit jaar," zegt Koum.
Verder had de WhatsApp-CEO nog te melden dat er geen plannen zijn voor een desktop-versie van zijn populaire dienst. "Je telefoon is altijd bij je. We willen ons enkel op mobiele telefoons richten."
Dagelijks worden via WhatsApp zo'n 17 miljard berichten verstuurd.
  #2046  
Oud 16-03-13, 21:41
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door verwp01 Bekijk bericht
onderstaand artikel stond net in de telegraaf.

Ook iPhone-gebruikers moeten nog dit jaar gaan betalen voor de berichtendienst WhatsApp.
Zij moeten dan niet alleen 89 cent betalen bij aanschaf van de app, maar ook elk jaar een nog onbekend bedrag om de dienst te kunnen blijven gebruiken. Dat meldt Tweakers op basis van een interview dat journalist Alexander Klopping had met WhatsApp-baas Jan Koum.
De maatregel geldt overigens alleen voor nieuwe gebruikers, bestaande WhatsApp-verslaafden met een iPhone kunnen dus opgelucht adem halen. Android of Windows Phone gebruikers moesten al betalen voor de dienst na een gratis proefjaar.
Wanneer er betaald moet gaan worden, is nog niet helemaal duidelijk. "Maar het wordt zeker nog dit jaar," zegt Koum.
Verder had de WhatsApp-CEO nog te melden dat er geen plannen zijn voor een desktop-versie van zijn populaire dienst. "Je telefoon is altijd bij je. We willen ons enkel op mobiele telefoons richten."
Dagelijks worden via WhatsApp zo'n 17 miljard berichten verstuurd.
WhatsApp gaat betaalde abonnementen ook op iPhone invoeren - iPhoneclub.nl Gisteren op iPhoneclub.nl
  #2047  
Oud 16-03-13, 21:54
verwp01 verwp01 is offline
• iOS 6.1.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 22
Standaard

sorry vuurvreter maar had ik niet gezien
  #2048  
Oud 17-03-13, 11:29
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

Een andere vraag ik wil eigenlijk whatsapp gepsprek gaan mailen en dat kan met media of zonder. Maar het is een gesprek van een jaar geleden nu heb ik het gemaild maar ik krijg niet volledig alles terug van vorig juni. Terwijl het gesprek ongeveer Maart a April is begonnen zeg maar. Hoe kan ik het voor elkaar te krijgen om alles te hebben?
  #2049  
Oud 17-03-13, 15:34
Wishaal Wishaal is offline
• iOS 5.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

Werkt het niet gewoon door whatsapp te verwijderen en opnieuw te installeren? Dan zijn je gesprekken weg als het goed is
  #2050  
Oud 17-03-13, 17:14
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Hij/zij wilt 1 gesprek verwijderen. Niet de gehele gespreksgeschiedenis.
  #2051  
Oud 17-03-13, 20:52
Dylan's schermafbeelding
Dylan Dylan is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 144
Standaard

Waarschijnlijk is het al is besproken, maar via de zoekfunctie kan ik er niks over vinden.

Is het mogelijk om de berichtgeving van whatsapp TIJDENS een whatsapp gesprek uit te zetten? Het is zo nutteloos om de hele tijd dat getril/toontje te horen terwijl je in een gesprek zit.
__________________
|MacBook Pro Retina 13"| - |Mac Mini i5| - |iPhone 5| - |iPad 4| - |iPad Mini|
  #2052  
Oud 17-03-13, 22:39
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Open WhatsApp, ga naar Instellingen en dan naar Notificaties.
  #2053  
Oud 17-03-13, 22:51
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Open WhatsApp, ga naar Instellingen en dan naar Notificaties.
Dat zal dan "Berichtgeving" zijn ipv Notificaties?
En wat zet je dan uit?
  #2054  
Oud 17-03-13, 23:32
Dylan's schermafbeelding
Dylan Dylan is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Open WhatsApp, ga naar Instellingen en dan naar Notificaties.
Euhm, en dan?
  #2055  
Oud 18-03-13, 01:36
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MJ1983 Bekijk bericht
Zijn er mensen die (ik heb niet alles terug gelezen, nogal veel info hier, excuus) die ook het probleem hebben van het verwijderen van (grote) groepsgesprekken bij whatsapp? Ik heb een Iphone 4 en daarin met een vriendengroep een groepsgesprek. Ik ben zo (on)handig geweest om de gespreksgeschiedenis nooit te verwijderen, waardoor hij nu heeeel traag is. Ik dacht dit op te lossen door de geschiedenis te verwijderen, maar dat weigert de phone. Gewoon lekker chrashen en als ik dan weer terugkom staat alles erin. Toen dacht ik het op te kunnen lossen door mijzelf uit de groep te verwijderen, de groep te verwijderen en er even later weer in te komen. Nu krijg ik alleen noooooit die groepschat verwijderd?! Hoe kan dit?!
Hij verwijdert hem wel, maar het duurt gewoon heel lang voor een groot gesprek eruit is. Dus het kan zijn dat je dit doet, dat hij tijdens het verwijderen crasht, en dat dus niet alles nog weg is. Doe het nog een paar keer vaker en uiteindelijk lukt het wel en is je geschiedenis leeg.

Nog sneller is gewoon de hele app deleten en gelijk weer te installeren. Je groepsgesprekken komen dan allemaal terug. Alleen heb je dan niet de keuze om gesprekken te bewaren, dan verdwijnt alles.
  #2056  
Oud 18-03-13, 02:04
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Berichtgeving ja, ik wist niet zeker wat het in NL was

Je schakelt de in-app vibratie en geluiden opties uit. Dan krijg je wel de notificatie bovenin het scherm, zonder verdere actie.

  #2057  
Oud 18-07-13, 14:24
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard is whatsapp bij jullie ook zo waardeloos ineens?

sommige berichten komen niet aan en ik krijg geen push notificaties meer....
waardeloos gedoe.
  #2058  
Oud 09-08-13, 22:19
Frankiehol Frankiehol is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 1
Exclamation Foto's toevoegen in Whatsapp

Als ik in een Whatsapp-bericht een foto wil toevoegen, word ik correct naar mijn fotoalbum (Filmrol) geleid, maar als ik daar dan op een foto klik, gebeurt er niets. Sterker: mijn fotoalbum blokkeert, en ik kan er dan alleen maar 'hard' uitkomen via de menuknop.
Dit gebeurt pas sinds enkele dagen; daarvoor ging het altijd goed!
  #2059  
Oud 14-08-13, 08:53
Rikny Rikny is offline
• iOS 12.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 16
Standaard

Gisteren vanwege een reparatie een nieuwe iPhone5 gekregen van HI. Na de 'herinstallatie' ontbreekt de functie 'automatisch downloaden uitschakelen' in whatsapp.

Ik heb hier al wel vaker dingen over gehoord maar kan iemand bevestigen dat deze functie daadwerkelijk verdwenen is uit de app?
  #2060  
Oud 14-08-13, 14:49
kaatu kaatu is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. HELP!!
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 16:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.