Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sandra90 Dat sowieso, lol Je moet f je inbox legen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft "iedereen" hier nog steeds last van de niet werkende push notificaties?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij, ben je de enigste
|
|||
|
|||
Enige. Als enige ben je al alleen. Een overtreffende trap bestaat dus niet
Net zoals zovelen WhatsApp er opnieuw op gezet, factory reset gedaan, push instellingen in berichtencentrum gecheckt, maar het euvel blijft zich voordoen. Facebook pakt ze trouwens ook niet.. Had ik dan toch maar bij Android moeten blijven? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen problemen dus. |
|
|||
|
|||
Hier ook geen problemen.
|
|
|||
|
|||
Misschien je jailbreak eraf halen, wellicht zit daar jouw probleem
|
|
|||
|
|||
Als ik een bericht verstuur zag ik 1 vinkje bij het versturen en 2 vinkjes als ontvanger het bericht geopend heeft. Nu staan er meteen 2 vinkjes ook als ontvanger bericht niet heeft geopend.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2 vinkjes betekend dat het bericht is ontvangen, maar niet dat het is gelezen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij iphone gebruikers komt dat tweede vinkje er inderdaad pas als diegene zijn whatsapp app heeft geopend. Bij berichten naar android gebruikers komt dat tweede vinkje er vrijwel direct
|
|
|||
|
|||
dan had ik toch gelijk dat het nu anders is bij mij op de iPhone. Dat 2e vinkje kwam altijd veel later. Dan wist ik dat de ontvanger het gelezen had.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sinds wanneer is dit veranderd dan? Want ik kreeg altijd twee vinkjes terwijl die persoon nog niet online geweest was.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier is het dus essentieel van belang voor jou om vast te stellen of de verandering bij jou is opgetreden op een iphone naar iphone geval of iphone naar android geval. Pas dan kan je spreken van een wijzing bij whatsapp of wijziging van telefoon bij de ontvanger. |
|
|||
|
|||
testje gedaan iphone naar iphone. Meteen 2 vinkjes na versturen, terwijl de ontvanger whatsap niet heeft geopend. Dit was dus niet zo.
|
|
|||
|
|||
Hier ook een testje gedaan, 1 vinkje naar iphone en 2 naar android. Waarschijnlijk zijn er andere factoren die 2 of 1 vinkjes bepalen. Het beste is om dit bij whatsapp zelf te achterhalen
|
|
|||
|
|||
Even bij whatsapp gekeken. 1 vinkje is ontvangen op de whatsapp server, 2 vinkjes is afgeleverd op de telefoon van de ontvanger, dus niet perse gelezen.
Bron: WhatsApp FAQ - Wat zijn die groene vinkjes naast mijn berichten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|