Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie Nu nog een jailbreak en we zijn weer up to date ohw en een ICULTURE app die is ook aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Liever niet. Er wordt hard gewerkt aan een update voor de iCulture-app, maar omdat het niet onze core business is kost het nou eenmaal tijd. Geduld
|
|
|
||||
|
||||
Hahaha ok was ook meer als grap bedoelt, maar bedankt voor de info kan je trouwens al vertellen of het forum er ook in verwerkt wordt ?
|
|
|||
|
|||
Net WA ge-update. Ziet er heel mooi uit. Sluit perfect aan bij de iOS7 vormgeving.
|
|
|||
|
|||
Whatsapp geluid
Wat voor geluid heeft de gemiddelde Iphonegebruiker voor een nieuw whatsapp bericht?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
WhatsApp 2.11.6 update komt aankomende week, golden master is ook al uit.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@timosha
@daveensannie Geen idee, ben geen tester. Wat ik wil weet is dat ze dagelijks nieuwe beta's krijgen, en uiteindelijk een GM. Volgens hen in een week, verwacht maar geen speciale functie's, alhoewel het volgens hun altijd mogelijk is in de final version, aldus zijn tweets: General improvements about stability. It is possible that WhatsApp enables hidden functions of beta in final version. Update is coming next week! GM version is out for developers. |
|
||||
|
||||
En van wie waren die tweets dan ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
whatsapp speelt geen geluid af die naar mij worden gestuurd en geen geluid als iemand iets in spreekt dat naar mij wordt verstuurd.
Heb zelf al een beetje gekeken om zelf op te lossen of rond te surfen op internet maar helaas zonder oplossing. |
|
|||
|
|||
Bij mij lukt het niet om de trilfunctie voor WA uit te schakelen. Bij de instellingen in WA heb ik deze functie uitgeschakeld, maar bij nieuwe berichten trilt m'n iphone nog wel.
Ik heb bij de algemene instellingen van de iphone onder geluiden wel de functie trillen bij belsignaal aan staan, maar dan nog mag ie niet trillen lijkt me. Meer mensen dit ook? |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag de update gedaan naar 2.11.6, maar hij crasht sinds de update
De recensies vandaag lopen vol met klachten, had ik maar eerst de recencies gelezen pfff Ik weet niet wanneer het probleem wordt opgelost, maar als je de vorige versie hebt... doe maar NIET updaten! Het werkt daarna echt niet meer, wellicht komt er gauw een oplossing |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat zijn bij jou de exacte problemen dan? |
|
|||
|
|||
Als ik een chat open, dan crasht ie meteen. Ik heb na de update dus helemaal niet meer kunnen appen.
Ik draai trouwens op 5.1.1 JB Ook bij de iphone van mijn vrouw crasht ie, ik was net te laat om haar te waarschuwen 😳 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelfde als een pak melk, ook niet eeuwig houdbaar. |
|
|||
|
|||
Zet je de oude versie via iTunes toch weer terug?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|