Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nieuwe contactpersonen opgenomen en ging er vanuit dat die ook in Whatsapp zouden verschijnen. Dat gebeurt echter niet, wat doe ik fout, of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
overzetten contcaten naar Whatsapp
Ik heb nieuwe contactpersonen opgenomen en ging er vanuit dat die ook in Whatsapp zouden verschijnen. Dat gebeurt echter niet, wat doe ik fout, of moet ik ergens iets synchroniseren ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hallo
Citaat:
heb je er al antwoord op ? |
|
|||
|
|||
Kan kloppen. Als de overkant geen whatsapp heeft geinstalleerd dan zullen zij ook niet in de lijst terecht komen binnen whatsapp.
|
|
|||
|
|||
ik weet dat ze wel whatsapp hebben daarom is het vreemd
|
|
|||
|
|||
hé zandmachine, heb vanmorgen mij iphone naar OS4 geupdate en met zoon geprobeed met die locaties, en nu werkt alles prima ( locaties zijn terug zichtbaar) dus zou zeggen ook updaten naar OS4
|
|
|||
|
|||
hé PSCL010, ik werk ook meestal met Wi-Fi, die krijg je alleen maar als jou Wi-Fi aanligt, hier toch bij mij... ik krijg ze wel als mijn 3G aanligt, dus zou zeggen geen zorgen maken, is beetje logisch hé...
|
|
|||
|
|||
Oké bedankt! Dan wacht ik nog 3 dagen, dan gaat mijn internet abbonement in. Kijken of hij het dan doet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het voordeel is idd dat whatsapp multi platform is en het niet uitmaakt in welk land je zit (internet is internet). Een super app!
|
|
||||
|
||||
Erg jammer dat Whatsapp nog niet voor Android is.
Heb sinds kort ook weer ping in de vorm van Ping Chat 2 en die werkt ook erg goed. Al naar gelang wie van deze 2 als eerste is op Android gaat winnen m.i.
|
|||
|
|||
Dit probleem had ik ook en is denk ik nog een 4.0 bug. je moet de app even helemaal afsluiten (dubbel klik home knop, dan laten wiebelen en afsluiten). Als je dan weer opstart komen de contacten er wel bij.
|
|
|||
|
|||
4.0.1
iphone vandaag geupdated en gejailbreaked
whatsapp is heel traag bij mij en nu laad hij helemaal niet (krijg geen berichten meer binnen) hij zegt dat hij geen verbinding met internet heeft terwijl safari het wel doet.. kan het aan de jailbreak liggen? |
|
|||
|
|||
@Kellsz; whatsapp ligt er geheel uit. Ze hebben of een storing of ze plegen groot onderhoud. heeft niets met je jailbreak te maken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook vandaag geinstall.,maar doet het nog steeds niet....
|
|
|||
|
|||
Mijne doet het sinds 5uur vamiddag niet ..
Die van Mijn broer(Nokia) doet het wel K denk da ze bezig zijn met de iPhone versie |
|
|||
|
|||
Whaaaa...niet leuk!
|
|
|||
|
|||
@ Twitter
wa_status sorry, that was a false all clear. system is still having problems. (@11:03 AM) about 3 hours ago via web |
|
|||
|
|||
geduld is een schone zaak
er komt een grote update denk k |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|