Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) oke thanxx...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oke thanxx
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hee diederick je kan met blackberry gebruikers whatsapp'en dit gaat als volgt: je downloadt WhatApp op je blackberry dat doe je via Blackberry AppWorld en daarna die je in je whatsapp lijst dat je ook kan whatsapp'en met BB |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje. Heb sinds donderdag mijn iPhone binnen, maar omdat ik bij KPN zat en mijn nummer wilde behouden heb ik nu twee abonnementen naast elkaar lopen. Vanaf 20 september gaat mijn oude nummer weer in. Nu heb ik vandaag whatsapp op mijn iPhone gezet, maar als tel nummer mijn oude KPN nummer gebruikt, dit omdat iedereen die mijn oude nummer in zijn telefoon heeft staan dan ziet dat ik whatsapp heb. Mijn vraag is als volgt: op mijn oude nummer heb ik geen internetabbo. Ik gebruik dit nummer in whatsapp, maar gebruik de app met mijn iphoneabbonement. Moet ik nu elke keer dat ik een berichtje stuur geld betalen voor het internet omdat ik mijn oude nummer gebruik of is het nummer alleen een soort gebruikersnaam en heeft het verder geen invloed en gebruik ik dus gewoon het internet van mijn iphoneabbo?
Alvast bedankt, wil het even zeker weten voor ik een rekening van 100 euro krijg. |
|
|||
|
|||
Citaat:
de berichten die je met whats app stuurt zijn gratis het kost niks alleen je gebruikt internet. dus je krijgt dalijk geen factuur van 100 euro |
|
|||
|
|||
Ja maar hij gebruikt dan dus het internet van mijn i150 abbo en niet van mijn oude KPN abbo zonder internetbundel?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat kost de app voor bb gbruikers?
kan t zijn dat de app voor hun eerst gratis is, maar na een paar dagen niet meer? |
|
|||
|
|||
Je betaal eenmaling 1euro nog iets voor een hele jaar
|
|
||||
|
||||
Nog meer mensen bij wie Whatsapp soms vastloopt en niets meer doet? Alleen een respring werkt dan nog. Ook mijn vriendin heeft er last van.
Al opnieuw geinstalleerd, maar zonder succes. Hij loopt bij iedere chatsessie na zo n 5 min vast ofzo.. Heeel irritant. |
|
|||
|
|||
Whatsapp voor BB is de eerste 90 dagen gratis, daarna ong. 1,50 €/j
|
|
|||
|
|||
Kan je met whatsapp ook met lg " pingen"
Thx alvast |
|
|||
|
|||
Ik heb whatsapp en kan gewoon pingen met bb gebruikers.. en iedereen die whatsapp heeft..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
laatste tijd last van geen verbinding met whatsapp, iPhone4...
moet hem dan afsluiten en ook bij multitasking de app uitschakelen en dan pas doet hij het weer.. nog meer mensen die hier last van hebben? |
|
|||
|
|||
Sinds vanmiddag whatapp geinstalleerd...maar wat een ellende is dat zeg!! Hij blijft maar "Connecting" en kom niet verder. Heeft het 1 x gedaan en was toen "connected" maar dat heeft 2 minuten geduurd. Iphone al keer aan/uit gezet, maar niets helpt.
Heb de app ook al keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd....hij bleef eerst lang bezig met Favorites aanmaken (dat is nu wel klaar) maar nu gaat het connecten dus niet Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Denk het ook. Ik heb hetzelfde probleem net als alle mensen om mij heen, dus gewoon even geduld... it's worth it (En eerlijk, dit is volgens mij de eerste keer dat Whatsapp zolang een storing heeft)
|
|
|||
|
|||
Er zijn/waren inderdaad problemen: WhatsApp Status (wa_status) on Twitter
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Precies, normaal werkt het altijd. Wel blij te lezen dat het een algemeen probleem is, dus het ligt niet aan mij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|