Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) WhatsApp scheelt echt bergen met geld en tijd! Die 79 cent heb je er met 10 berichtjes al uitgespaard. Echt niets dan lof, het begint ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp scheelt echt bergen met geld en tijd! Die 79 cent heb je er met 10 berichtjes al uitgespaard. Echt niets dan lof, het begint bijna op liefdadigheid te lijken.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Groet!
|
|||
|
|||
Ik zit bij een provider waarbij ik de MMSen apart moet bijbetalen bovenop mijn abo enzo, dankzij whatsapp kan ik MMS gratis sturen naar ander mensen die een iphone of deze app hebben gestaan.
Smsen; tja, ik heb er 10000, alleen voor in den buitenland zou dat mss goed zijn? |
|
|||
|
|||
In het buitenland moet je uitkijken met whatsapp aangezien hij gebruik maakt van je internetverbinding, en dat is in het buitenland een dure hobby.
Als je Wi-Fi toegang hebt zou je het wel makkelijk kunnen gebruiken. |
|
|||
|
|||
Mijn whatsapp werkt weer..Gister heb ik ze nog een mail gestuurd en kreeg vanmorgen heel vroeg een email waar een telefoonnummer is stond die ik kon bellen..Duurt nog geen 10 sec en je hoort dan een man jouw 3-cijferige code doorgeven..Et Voila!!! Hij doet het weer..Miste het wel hoor..Wat een gemak, haha..En ook de iPhone op de nieuwste OS dus ik ben er weer klaar voor..Naja..Jailbreakie mss...
|
|
|||
|
|||
Hallo
iedereen ik heb me whatssapp nu al 3x op nieuw geinstalleerd! maar ik krijg nog steeds geen code voor te bevestiging wie kan mij helpen!!!!???? |
|
|||
|
|||
whatsapp kan wel eens traag sijn met sms. staat je telefoonnummer weg goed, maw heb je de 0 voor 06 wel weggelaten? je telfoonnummer moet eruit zien als +316xxxxxxxx probeer anders een keer: wissen op iphone, app wissen in itunes (onder apps, en ja alles weggooien) dan syncen met itunes
|
|
|||
|
|||
Hallo ik heb alles gedaan zo als het er staat ook het nummer...ik heb hem nu opnieuw geinstalleerd wat jij zei. maar nog steeds nikss....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heey heb je misschien voor mij het telefoonummer? want de mijne doet het nog niet |
|
|||
|
|||
Laat maar hij doet het!!!!!
|
|
|||
|
|||
Hi,
hoe zit het met eventuele emoticons op de iphone whatsapp app? |
|
|||
|
|||
maartje, wat heb je nu gedaan? of is het vanzelf gegaan?
|
|
|||
|
|||
Gebruik van emoticons in Whatsapp Messenger
Beste allemaal!
Mijn vriendin pest me de hele tijd met het feit dat zij via haar BB emoticons kan gebruiken in whatsapp messenger... Helaas weet ik niet hoe deze bij de iphone whatsapp messenger gebruik kan maken van deze emoticons! Zou iemand mij even kunnen uitleggen hoe ik gebruik kan maken van deze zeer amusante poppetjes haha! Alvast vriendelijk bedankt Joost Klaver! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je volgt gewoon de instructies die er opkomen bij emoji . Je moet naar instellingen-internationaal gaan en dan toetsenborden nemen en daar zie je emoji staan, klik daarop en het is oke en je gaat terug naar de emoji app en volgt alweer gewoon de instructies . Tis niet moeilijk hoor, dan moet je op die wereldbol klikken om aan de emoticons te geraken enz... Als je dan whatsapp opent en je ziet de emoticons staan kan je ook nog naar links en rechts schuiven, dan zie je ze allemaal en bij emoji zelf op de + blijven tikken en er komen meer en meer afbeeldingetjes tevoorschijn die je normaal gezien dan kan gebruiken. Laatst gewijzigd door apotheosis; 06-12-10 om 21:54. |
|
|||
|
|||
Vodafone en Ping/Whatsapp
Ik vroeg mij af als je bij vodafone een abbo met iphone neemt, moet je dan betalen als je pingt?! Iemand vertelde mij dat het je gewoon een smsje kost?
Heeft iemand hier meer ervaring mee? En is dit ook hetzelfde bij kpn?? Vind het maar raar, het maakt toch niet uit bij welke provider je zit |
|
|||
|
|||
Helemaal gratis, wat je alleen nodig hebt is dus een abonnee met internet
|
|
|||
|
|||
Okee dankjewel het was wel iemand van de apple store die mij dit wist te vertellen!
Ookal heb je een abbo met internet, dan kan je niet gratis pingen... raar! |
|
|||
|
|||
je moet alleen de aplicatie kopen(whatsapp)
|
|
|||
|
|||
Oke dankjewel!
|
|
|||
|
|||
of pingchat die is gratis te downloaden die werkt alleen van iphone naar iphone
de whatsapp die is 0,79ct en dan kan je gratis berichtjes sturen met ieder een die die app heeft dus ook black berry andriod en zo |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|