Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg ook geen pushmeldingen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik krijg ook geen pushmeldingen...
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier. Whatsapp verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Geen verandering. Soms krijg ik wel push berichten maar meestal niet. Totaal onbruikbaar dus. Is echt iets van de laatste weken/maanden want daarvoor werkte het als een trein! :-(
3GS / 4.2.1 / JB |
|
|||
|
|||
Hallo even een vraag, wat is eigenlijk het verschil tussen whatsapp en fring?
Kan je met whatsapp nu ook bellen? ik kan via de app wel in mijn contacten komen en bellen maar gebeurt dat dan via internet of via de normale weg? Niet dat ik straks anderhalf uur bel met iemand in Australië. |
|
||||
|
||||
Nee gaat gewoon via gsm. Ik kan via de Mail app ook in mijn contacten en ze vervolgens bellen. Dat gaat toch ook niet via internet? :?
|
|
|||
|
|||
weet je dat zeker
kan je met Fring wel bellen dan? En ook zonder dat de ander Fring heeft? Laatst gewijzigd door XIII; 01-03-11 om 13:22. Reden: Berichten samengevoegd |
|
|||
|
|||
Even een vraag:
Geluidsfragmenten over zowel Pingchat als Whatsapp. Hoe slaat men deze op? Foto's en video's worden namelijk automatisch opgeslagen. En indien dit mogelijk is, waar komen deze terecht? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Misschien moet je eens een kijkje nemen bij de "Apps" tab van iTunes en dan staat er dan (naar mijn weten) als je naar beneden scrollt WhatsApp en dan kun je selecteren wat je wil hebben en kopiëren etc.
|
||||
|
||||
Whatsapp geschiedenis wissen
Staat de Whatsapp geschiedenis ergens op een plaats waarbij ik bij kan dmv SHSH? Want mijn gesprekken zijn inmiddels zo groot dat als ik ze in Whatsapp probeer te verwijderen dat Whatsapp afslaat.
Bij voorbaat dank. // Makstra Jr. |
|
|||
|
|||
Bedoel je dat per naam de complete chat deleten niet meer werkt? Of dat via Instellingen -> Wis chatgeschiedenis in Whatsapp niet meer werkt? Of allebei?
Als laatste redmiddel kun je Whatsapp van je iPhone verwijderen en er via de App Store weer opnieuw opzetten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Audiobestanden opslaan vanuit WhatsApp of Pingchat
In tegenstelling tot foto's en video's die via WhatsApp of Pingchat worden verstuurd en (automatisch) worden opgeslagen, kan ik niet vinden waar de ontvangen audiobestanden blijven. Heeft iemand een idee of dit automatisch en zo ja, waar opgeslagen wordt?
Zo nee, kun je deze zelf handmatig opslaan en eventueel overzetten naar je pc/laptop? |
|
||||
|
||||
Dan heb ik geen idee hoe je geluidsfragmenten moet opslaan. Als je er eentje ontvangt wat zie je dan? Kun je dan kiezen voor een optie "Opslaan" ofzo? En als je dit gedaan hebt en je weet niet waar je het vandaan moet halen staat ie dan misschien wel in het tabje "Apps" wanneer je iPhone is aangesloten.
|
|
||||
|
||||
Kan dicht, heb het laatste redmiddel zoals hierboven genoemd is gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nee meeste gebruiken WhatsApp ook alleen maar voor "chat" hè. Niet om video's en foto's naar elkaar te sturen.
|
|
||||
|
||||
Hoi , heb nu nog de versie 2.6.1 en wil upgraden naar 2.6.2 .
Nu is mijn vraag , als ik dat doe raak ik dan mijn chat geschiedenis kwijt die nu op mijn iPhone4 staat ?
|
||||
|
||||
Weet niet, ik heb de update ook staan. Wat er veranderd is in 2.6.2 is gewoon dat Whatsapp ook beschikbaar is voor Mexico. Ik zou niet updaten, heb ik ook niet gedaan.
|
|
|||
|
|||
Nee hoor, er is ook een vernieuwde groupchat functie ingekomen. Je kan gewoon updaten, whatsapp verwijderd niets
|
|
|||
|
|||
Push
Ik krijg ook geen berichten via whats app binnen. Het vreemde is dat als ik whats app op de achtergrond heb draaien dan krijg ik een push bericht binnen via mobile notifier, maar ook niet altijd. Ik heb pushfix, push doctor geprobeerd, helaas zonder resultaat!
Weet iemand hoe ik de push berichten weer gewoon binnen kan krijgen?? Gr, Dennis |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|